Oletteko ajatelleet tällaista asiaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Kun joku -vaikkapa minä- tällaisella helteellä huokaan, että voi *piip*, saisi se syksy jo tulla jne., siihen teistä 95% vastaa kiukkuisesti, että pidä nyt turpas kii äläkä valita, kesä on vain kerran jne.

Oletteko ajatelleet, ettei tämä valittaja vältsisti suinkaan ole mikään joka asiasta valittaja, vaan hän ei yksinkertasesti pidä kuumasta tai kesästä.
Hän on varmaan se, joka ei valita talven kylmyyttä, ei tuulta, eikä tuiskua.
Ja silloin te valitatte senkin edestä.

Siis: talvesta ja "pahasta ilmasta" on lupa valittaa, mutta ei kesästä ja "hyvästä ilmasta".

Onko tullut koskaan mieleen, että tämäkin asia on puhtaasti makuasia?

:xmas:

No musta talvella on liian kylmä ja lunta. Kesällä, taas liian kuuma ja aurinkoa. Syksyllä sataa ja on synkkää ja pimeetä. Keväälläkin loskaa ja epävakaat säät ja joutuu oottaa kesää...En tykkää yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
On tullut mieleen B)

Mä huokailen kesällä että olis jo talvi ja talvella että jo on kumma kun tätä kylmyyttä riittä- olis jo kesä.

Toisesta korvasta ulos noin puolet kommenteista niin palstalla viihtyy :)

Eeeeen tarkoita palstaa, ihan sama mitä täällä turistaan...vaan ihan tosielämää.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Kun joku -vaikkapa minä- tällaisella helteellä huokaan, että voi *piip*, saisi se syksy jo tulla jne., siihen teistä 95% vastaa kiukkuisesti, että pidä nyt turpas kii äläkä valita, kesä on vain kerran jne.

Oletteko ajatelleet, ettei tämä valittaja vältsisti suinkaan ole mikään joka asiasta valittaja, vaan hän ei yksinkertasesti pidä kuumasta tai kesästä.

Siis: talvesta ja "pahasta ilmasta" on lupa valittaa, mutta ei kesästä ja "hyvästä ilmasta".

Mä oon huomannut saman!

En ole mikään helteen ystävä, ja jos vähääkään valitan kuumuutta, niin johan saa ryöpytystä niskaansa. Sitten nämä samat tyypit vinkuvat ja vonkuvat talvella kuinka ei voi mennä kauppaan, ei voi mennä ulos, ei voi ELÄÄ, kun on niin kylmä! Pakolliset, asunnon ulkopuolelle suuntautuvat toiminnot suunnitellaan sääennustusten mukaan.

Vaatetus on kaiken a ja o talvella, missä säässä vaan tarkenee. Kesällä taas vaatetusta ei voi vähentää loputtomiin, oli kuinka kuuma tahansa. :ashamed:

No mä tykkään jokaisesta vuodenajasta, jokaisessa on jotain hyvää (paitsi sillon en tykkää vesisateesta/tuiskusta jos pitää fillaroida jonnekin) ja olen iloinen että asun maassa jossa on ne neljä vuodenaikaa. Mutta kesän on paras! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:

Mä oon huomannut saman!

En ole mikään helteen ystävä, ja jos vähääkään valitan kuumuutta, niin johan saa ryöpytystä niskaansa. Sitten nämä samat tyypit vinkuvat ja vonkuvat talvella kuinka ei voi mennä kauppaan, ei voi mennä ulos, ei voi ELÄÄ, kun on niin kylmä! Pakolliset, asunnon ulkopuolelle suuntautuvat toiminnot suunnitellaan sääennustusten mukaan.

Vaatetus on kaiken a ja o talvella, missä säässä vaan tarkenee. Kesällä taas vaatetusta ei voi vähentää loputtomiin, oli kuinka kuuma tahansa. :ashamed:

Mä peesaan teitä molempia =) ja toivon että pian jo viilenisi...

On tullut mieleen juu, mutta kun tiedän monta ihmistä jotka pitkin vuotta hokee "olispa kesä, voi voi kun on kylmä" jne.....ja sitten kun helle tulee niin jo toisena päivänä alkaa valitus liiasta kuumuudesta..... Itte valitan syksyn, talven ja osan keväästäkin, kesällä oon onnellinen :D

Yhteistyössä