OLETKO...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NÄHNYT ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NÄHNYT ?

Vieras
Oletko nähnyt salaa jonkun parin naimahommissa, tai jonkun masturboimassa? Minä katselin joskus muinoin syksy pimeällä ikkunan takaa kun 15v siskolikka antoi 20v ""poikakaverilleen"" pimpparautaa.

Olin kaveril yötä ja aamuyöstä heräsin meluun joka tuli sen vanhempien huoneesta uteliaana menin kurkkiin. Kaverin äiti ratsasti ja voihki ja minä sormetin itseäni oih kun oli ihanaa.

Olimme mieheni kanssa anopilla kylässä, joka oli muutama kuukausi aikaisemmin tavannut uuden miesystävän. Heräsin yöllä ja tarkoitus oli mennä käymään alakerran vessassa. Olin menossa rappuja alas, kun kuulin rakastelun ääniä ja hiljaista puhetta. Hiivin hiljaa anoppini makuuhuoneen ovalle ja kun ovi oli raollaan, niin katsoin sisään. Anoppini oli polvilllaan sängyllä ja mies seisoi sängyn vieressä ja rakasteli häntä takaapäin. Oli jotenkin kiihoittavaa nähdä, että sen ikäiset ihmiset rakastelivat aivan kuten nuoremmatkin. En jäänyt katsomaan loppuhuipennusta, vaan hiivin takaisin yläkertaan.

Olin kerran kaverini kanssa ruotsinlaivalla ja biletettiin oikein todella. Hän löysi diskosta kaverin ja he jäivät vielä sinne, kun minä lähdin hyttiin nukkumaan.
Olin ollut nukkumassa jo muutaman tunnin, kun kuulin, että kaverini tuli hyttiin ja kuiskutteli sen miehen kanssa, että ollaan hiljaa, ettei herätetä minua. He menivät sänkyyn ja jättivät vielä sen himmeän yölampun päälle, että näin kaiken aivan kahden metrin päästä. Näyttelin, että nukuin, mutta pidin silmiä niin, että näin kaiken. Rakastelivatte kaikissa mahdollisissa asennoissa sen yön ainkana kolme kertaa ja vielä aamullakin se mies olisi halunnut vielä, kerran, mutta kaverini sanoi, että ei enään, koska saatan herätä.

Mulla oli vähän samallainen. Hotellissa minä juotin nätin tytön sänkyyni , vaikka työkaveri kuorsasi vieressä. Kun oltiin voimisteltu aikamme , sanoin tytön korvaan että huomaatko, ei kuorsausta. Tyttö nosti peiton kaverin päältä , ja siellähän se veteli käteensä. Tyttö vaan meinas että anna hän auttaa... Minä nappasin lanteilta taas kiinni ja jatkoin tytön naimista. Muuten hienoo mutta kaikki niin käkenä kännissä ettei kukaan saanu orkkua.

Olin kerran paskahuusissa, sellaisessa jossa on kaksi reikää vieretysten ja kaveri tuli siihen kakalle viereeni. Siinä me ähkimme ja roiskoimme ja hältä pääsi niin hurja rutina, että sille nauretaan vieläkin kun mökillä käydään. Se oli ihana seksikokemus.

Yhteistyössä