Pettämistasolla? Mistäs moinen tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:jos on ns. pettämis tasolla niin en ole...
en tiiä..Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Pettämistasolla? Mistäs moinen tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:jos on ns. pettämis tasolla niin en ole...
minulla sama juttuAlkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:olen, enkä tarkoita nyt sellaista "viettelyä" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen lähes jokailtaisesti. Eilen kiihkeä kutsuva kuiskuttelu sai mut antautumaan- sipsipussille :ashamed:
:attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Aa!! Siis meinaako toi, että kyse on pettämisestä? Vai? :xmas:
Paitsi jos itsekukin sen niin mieltää Eikö parisuhteessa voi vietellä toista?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:EI OLE kyse pettämisestä :xmas:
Miks miksi miksi miksi miksi... :xmas: |O :saint:
Kiitos NalleKarhunÄiti asiallisesta vastauksesta
Se juuri, että arjella ei niin väliä Aina voi toisen vietellä, mua ei tarvitse kuin katsoa lempeästi, hiljaa suudella, kuiskata jotakin kaunista.. Kumpa löytyisi vielä sellainen ihminen jonka kanssa olisi hyvä olla :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, mä oon sun kanssa samoilla linjoilla viettelyn suhteen,
tosin kahden pienen lapsen kanssa se liikkuu aika arkisella tasolla,
mutta parasta onkin kun siitä osaa nauttia :heart: