Oletko tyytyväinen vaatevalikoimaasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen todella tyytyväinen, minulla on paljon vaatteita ja asusteita. En osta vaatteita henkkamaukasta tms, vaan ostan harvoin mutta sellaista mitä ei ole kaikilla. Vaatteitani myös kehutaan kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla nimittäin vaatekaappi pursuilee vaatteista, mutta silti en ikinä löydä mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin kulahtaneilta tai ovat muuten epäsopivia taikka eivät ainakaan sovi yhteen.

mulla taitaa olla sun vaatekaappi tai sitten sulla mun? Vaatteita on paljon, muttei mitään kivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla nimittäin vaatekaappi pursuilee vaatteista, mutta silti en ikinä löydä mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin kulahtaneilta tai ovat muuten epäsopivia taikka eivät ainakaan sovi yhteen.

mulla taitaa olla sun vaatekaappi tai sitten sulla mun? Vaatteita on paljon, muttei mitään kivaa..

pikkuvinkkinà... kun sattuu semmonen sopiva pàivà, heità niistà puolet veks. ei kaikkea kannata sààstàà

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
En täysin! Yritän varautua siihen, että tilanteessa kuin tilanteessa löytyisi sopivat vaatteet, ja tällainen 'ylivarautumiseni' kääntyy lähes himoshoppailun puolelle!

Sama homma. Etenkin kenkien kanssa.

No ei oo kyl ongelmaa. Käytän pelkästään mustia vaatteita, jotka on leikkaukseltaan ja materiaaliltaan mulle sopivia. Tykkään garderobistani, vaikka se ei kovin runsas olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mammamia:
No ei oo kyl ongelmaa. Käytän pelkästään mustia vaatteita, jotka on leikkaukseltaan ja materiaaliltaan mulle sopivia. Tykkään garderobistani, vaikka se ei kovin runsas olekaan.

joskus parempi kun ei ole liian runsas, silloin siellà on aina juuri sopivaa. vaikka kaappi olisi pullollaan, tulee helposti kàytettyà niità muutamia lempikuteita

Yhteistyössä