Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla nimittäin vaatekaappi pursuilee vaatteista, mutta silti en ikinä löydä mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin kulahtaneilta tai ovat muuten epäsopivia taikka eivät ainakaan sovi yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla nimittäin vaatekaappi pursuilee vaatteista, mutta silti en ikinä löydä mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin kulahtaneilta tai ovat muuten epäsopivia taikka eivät ainakaan sovi yhteen.
mulla taitaa olla sun vaatekaappi tai sitten sulla mun? Vaatteita on paljon, muttei mitään kivaa..
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:En täysin! Yritän varautua siihen, että tilanteessa kuin tilanteessa löytyisi sopivat vaatteet, ja tällainen 'ylivarautumiseni' kääntyy lähes himoshoppailun puolelle!
Alkuperäinen kirjoittaja mammamia:No ei oo kyl ongelmaa. Käytän pelkästään mustia vaatteita, jotka on leikkaukseltaan ja materiaaliltaan mulle sopivia. Tykkään garderobistani, vaikka se ei kovin runsas olekaan.