Oletko tyytyväinen vaatevalikoimaasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla nimittäin vaatekaappi pursuilee vaatteista, mutta silti en ikinä löydä mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin kulahtaneilta tai ovat muuten epäsopivia taikka eivät ainakaan sovi yhteen.

Joo, mulla on kohtuullinen määrä vaatteita, joista löytyy jotain joka tarkoitukseen. Sitten mlla on hirveesti vaatteita, jotka ei ikinä käy mihinkään tarkoitukseen. Miksiköhän mä en ole saanut niitä pois heitettyä?

En ole tyytyväinen. Kaikenlaista perus trikoo paitaa löytyy, ja kuluneita "kotihousuja", mutta kun pitäisi lähteä kylään tai edes kauppaan, niin onkin jo vaikeampi löytää kivaa asua. Ei mulla kyllä edes kaappi pursuile, pitäis kai käydä ostamassa jotain uutta -uusia trikoopaitoja :D

Mulla on paljon yhteensopivia vaatteita ja kenkiä. Mutta paljon on myös vaatteita, joita en ole koskaan käyttänyt enkä suoraan sanoen ymmärrä, miksi olen ne joskus ostanut.

Oon ollu kotiäitinä kohta 2,5v, niin en oo kovin paljon ostanut aikoihin vaatteita. Käytän yleensä kotona sellaisia vähän kulahtaneita vaatteita, joita en enää muualla viitsisi käyttää. Sitten on muutamat siistit vaatteet kun lähden kotoa jonnekin. Katselin just kaupungilla, että olisi ollut paljon kivoja vaattteita kaupoissa, kunhan tässä töihin lähtee, niin sitte koko vaatekaappi uusiksi... :)

Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
En ole tyytyväinen. Kaikenlaista perus trikoo paitaa löytyy, ja kuluneita "kotihousuja", mutta kun pitäisi lähteä kylään tai edes kauppaan, niin onkin jo vaikeampi löytää kivaa asua. Ei mulla kyllä edes kaappi pursuile, pitäis kai käydä ostamassa jotain uutta -uusia trikoopaitoja :D

Täysi peesi =)

joo.. vaatetta löytyy mutta silti ei ikinä löydy mitään.. vartalon malli muuttunu paljon parin viime vuoden aikana raskauksien takia ja jotenkin muuttunu tuo malli molempien jälkeen vaikka painoa ei niinkään ole tullu.. mahtuvat päälle mut ovat jotenkin kauheen näkösiä tai epämukavia.uusia ei viiti ostaa ja ei nuo olemassa olevatkaan houkuta enää:) p

mulla tasan kolmeparia järkeviä/istuvia käyttö vaatteita ;(. näiden lisäks pari sellaista sprottisempaa yhdistelmää, mitä myös työssä lasten kanssa käytän,muta siis huonolla mallilla on! kesäksi onkin sit enemmän, muta talvi menty noilla...

Iso vaatehuoneellinen + iso eteisen naulakkokaappi kun on täynnä, niin kyllä niistä joka lähtöön löytyy vermeet. Kenkiä ei ole kuin n. 10 paria, mutta joka tarkoitukseen niitäkin.

Olen. Mulla on paljon vaatteita, niihin sopivia kenkia, koruja seka laukkuja. Pyrin ostamaan aina laadukasta, klassista ja tyylikasta. Lahinna sellaista mita pystyy aina taydentamaan jollain uudella kivalla jutulla.

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Oon ollu kotiäitinä kohta 2,5v, niin en oo kovin paljon ostanut aikoihin vaatteita. Käytän yleensä kotona sellaisia vähän kulahtaneita vaatteita, joita en enää muualla viitsisi käyttää. Sitten on muutamat siistit vaatteet kun lähden kotoa jonnekin. Katselin just kaupungilla, että olisi ollut paljon kivoja vaattteita kaupoissa, kunhan tässä töihin lähtee, niin sitte koko vaatekaappi uusiksi... :)

mä en taas pystyny oleen ostamatta vaatteita myöskään kotiäiti aikana.

No joo, oon tosin viemässä aika paljon kirppikselle vaatteita, mitä en enää käytä :) Niistä kun pääsen eroon, niin tyytyväinen olen :)

Ostin tällä viikolla aika paljon uusia vaatteita.
mm. kahdet farkut
farkkuleggarit
3 tunikaa
2 toppia
2 "neule"takkia, jotka eivät ole oikeasti neuletta :D
muutaman paidan kesäksi
2 takkia kevääksi ja ensi syksyksi
parit tennarit
alusvaateita :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
Kun saisi 5 kg. pois...niin sitten olisin tyytyväinen vaatteisiin ja sisältöön. :laugh:

Sama homma. Mulla on paljon kivoja vaatteita jotka mahtuvat/näyttävät hyvältä päälleni, kun vain saisin tuon 5kg ympäriltäni pois.

Yhteistyössä