A
ap
Vieras
Mulla nimittäin vaatekaappi pursuilee vaatteista, mutta silti en ikinä löydä mitään päälle laitettavaa. Kaikki näyttää jotenkin kulahtaneilta tai ovat muuten epäsopivia taikka eivät ainakaan sovi yhteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:En ole tyytyväinen. Kaikenlaista perus trikoo paitaa löytyy, ja kuluneita "kotihousuja", mutta kun pitäisi lähteä kylään tai edes kauppaan, niin onkin jo vaikeampi löytää kivaa asua. Ei mulla kyllä edes kaappi pursuile, pitäis kai käydä ostamassa jotain uutta -uusia trikoopaitoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Oon ollu kotiäitinä kohta 2,5v, niin en oo kovin paljon ostanut aikoihin vaatteita. Käytän yleensä kotona sellaisia vähän kulahtaneita vaatteita, joita en enää muualla viitsisi käyttää. Sitten on muutamat siistit vaatteet kun lähden kotoa jonnekin. Katselin just kaupungilla, että olisi ollut paljon kivoja vaattteita kaupoissa, kunhan tässä töihin lähtee, niin sitte koko vaatekaappi uusiksi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Kun saisi 5 kg. pois...niin sitten olisin tyytyväinen vaatteisiin ja sisältöön.![]()