Oletko tyytyväinen hiuksiisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eloveena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitkät, vuosia olen värjännyt niitä mustiksi. Nyt olen pikkuhiljaa alkanut vaalentamaan niitä raidoilla. Ihmeen kivan näköiset ovat nyt ja ihmeen hyväkuntoiset myös... Nyt vaan käytän tehohoitoaineita ja teen lisää raitoja kunnes ovat tarpeeksi vaaleat.

:D No,niinä päivinä kun tykkään peikkotukasta..mulla tosi karhea, lähes musta ja kiharalle menevä tukka...huonoina päivinä tekee mitä tahtoo, en tykkää, hyvinä on oikein kaunis :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Olen enkä muuttaisi mitään. Tai no saisivat olla luonnostaan noin blondit. Profiilissa on kuvia.

Nuohan on ihan melkein kuin minun hiukset, saman mittaisetkin, paitsi että olen aito blondi :)

Mä olin aiemmin blondi, mutta yläasteiässä sit tummeni. Ne on yhä melko vaaleat, mutta ei noin vaaleat.

Olen joo melko tyytyväinen. Mulla on mustat, kerroksittain leikatut, lapaluiden alle ylettyvät hiukset. Voisin muuttaa sen, että oma väri (blondi) olis tummempi, niin ei tarvis tuota juurikasvua niin usein värjätä, ja sais olla vähän parempikuntoiset koska pidän aina auki kun mahdollista, ja menevät helposti takkuun. Nyt ovat vähän kuivat koska joudun pitämään töissä kiinni, ja se kuluttaa aika paljon noita hiuksia.

Mulla on mustat puoleenselkään ulottuvat neljä kertaa normaaleja paksummat hiukset, jokta menevät laineille. Olen tyytyväinen, paitsi takkuuntuvat liian helposti.

Yhteistyössä