oletko tyytyväinen seksielämääsi

  • Viestiketjun aloittaja SYLVIA SAINT
  • Ensimmäinen viesti
M69
No enpä voi väittää olevani. Valitettavan harvoin (1-2 kertaa kuukaudessa) ja aina saman kaavan mukaan. Pahinta kuitenkin on ehkä se, että saan itse aina tehdä aloitteet ja aika usein tulen torjutuksi. Sitä tuntee itsensä aika ei-haluttavaksi.
 
Madiia
meinasin vastata, että olen siinä kiikun kaakun, mutta taitaa se kallistua miinuksen puolelle. mies ei todellakaan ole tyytyväinen. mulla halut hyppii miten sattuu ja useammin torjun kuin suostun. silloin kun suostun vähillä haluillani, en osaa yleensä rentoutua niin en sitten todella nauti. hyvin harvassa on ne kerrat kun meillä on huippu hyvää seksiä ja aina se johtuu minusta. mies vaistoaa jos olen täysillä mukana niin silloin hänkin innostuu paremmin. tykätään kovasti niistä kerroista ja yritän aina päästä samaan tunnelmaan, mutta ei sitä voi pakottaa.

kaipa tämä minun haluttomuus johtuu lihomisesta ja ehkäisyn hormoneista ja väsymyksestä (pieniä lapsia). tämä on aika rankkaa meille, kun olen aina muuten ollut vähän nymfo ja mies on sitä vieläkin. me tykätään harrastaa ihan perinteistä seksiä ja ihan vain yhteen reikään. kaikki muu tuntuis niin luonnottomalta ettei todellakaan voisi rentoutua ja nauttia, niin turha ehdottaa sitä meille lääkkeeksi. on meillä runsaasti asentoja...
 
No sekä että. Toisaalta olen, toisaalta en. Kysyntä ja tarjonta ei oikein kohtaa. Mä olen hyvin estoton ja valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Mies on hyvinkin estytyt tapaus ja eikä innostu mun ehdotuksista. Aion jatkaa väsytystaktiikkaa ja uskon sen tuottavan tuloksia. ;) Muutamassa asiassa mies on jo antanut periksi! :p
 
esteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:35 Betty Boop kirjoitti:
No sekä että. Toisaalta olen, toisaalta en. Kysyntä ja tarjonta ei oikein kohtaa. Mä olen hyvin estoton ja valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Mies on hyvinkin estytyt tapaus ja eikä innostu mun ehdotuksista. Aion jatkaa väsytystaktiikkaa ja uskon sen tuottavan tuloksia. ;) Muutamassa asiassa mies on jo antanut periksi! :p
uutta? mun kaa? ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:38 esteri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:35 Betty Boop kirjoitti:
No sekä että. Toisaalta olen, toisaalta en. Kysyntä ja tarjonta ei oikein kohtaa. Mä olen hyvin estoton ja valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Mies on hyvinkin estytyt tapaus ja eikä innostu mun ehdotuksista. Aion jatkaa väsytystaktiikkaa ja uskon sen tuottavan tuloksia. ;) Muutamassa asiassa mies on jo antanut periksi! :p
uutta? mun kaa? ;) :D
Tai jos otat tuon mun miehen käsittelyyn!? Se kun ei ole muiden naisten kanssa sekstaillut kun mun. Saattais olla sille hyvinkin avartava kokemus. Vois meno täällä kotonakin muuttua! Paitsi jos annat sille niin hyvät kyydit että karkaa sun luokse kokonaan!! ;) :whistle: :D
 
esteri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:47 Betty Boop kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:38 esteri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 15:35 Betty Boop kirjoitti:
No sekä että. Toisaalta olen, toisaalta en. Kysyntä ja tarjonta ei oikein kohtaa. Mä olen hyvin estoton ja valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Mies on hyvinkin estytyt tapaus ja eikä innostu mun ehdotuksista. Aion jatkaa väsytystaktiikkaa ja uskon sen tuottavan tuloksia. ;) Muutamassa asiassa mies on jo antanut periksi! :p
uutta? mun kaa? ;) :D
Tai jos otat tuon mun miehen käsittelyyn!? Se kun ei ole muiden naisten kanssa sekstaillut kun mun. Saattais olla sille hyvinkin avartava kokemus. Vois meno täällä kotonakin muuttua! Paitsi jos annat sille niin hyvät kyydit että karkaa sun luokse kokonaan!! ;) :whistle: :D
joo,lupaan antaa vaan vähä kyytiä.yes.koskas tuun? ;)
 

Yhteistyössä