Oletko tyytyväinen rintsikkakokoosi ?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
enen
En todellakaan! Kokoni on 80A tai jopa 85A :O
Leveyttä kyllä riittää,mutta tissejä ei laisinkaan,tosi ruman näköstä kun mulla on vielä aikas leveät hartiatkin,iso kokoinen olen,mutten niinkään mikään läski.
 
"Nope"
Tarkkaa kokoa en osaa sanoa, tuonne C-D puolelle menee, 80-90 suunnille. Ihan liian isot, haittaa esim. urheilua aivan ***vetisti. En pidä niistä, eikä miehen/miesten kommentit kiinnosta. Kunhan ovat funktionsa täyttäneet, saisivat lähteä selkäsärkyjen takia pienemmäksi.
 
vieras...
En ole tyytyväinen, vähän vähempikin riittäisi. 80G tarkoittaa että liivit pitää ostaa jostain erikoisliikkeestä, joissa vaihtoehtoja on rajallisesti ja hinnat ihan kamalat. (Tai en tiedä onko markettien mummo-osastolla tuota kokoa, on varmaan, mutta niistä kaarituettomista beigeistä liiveistä ei tule edes katsottua kokoa.) Imetysliivejä löytyi tuota kokoa tästä kaupungista jopa kahta mallia, molemmat ihan törkeän rumat ja hinta yli 70e.

Mies ei ole kommentoinut suuntaan eikä toiseen. Mun rinnat ei ole mitkään kumipallot vaan... no, kuvitelkaa mitä jää jäljelle 45kg:n laihtumisen jälkeen :D
 
"jees"
[QUOTE="jees";30127573]Olen tosi tyytyväinen f-koon, eipähän tarvitse maksaa silikoneista ja naapurinakka on (siitäkin) kateellinen kun omistaa ite vaan roikkuvat hernepussit :LOL:[/QUOTE]

hyvä :)
 
kurvit
No jestas sentään, mitenkäs muuten sitä tietää onko koko sopiva, kun kokeilemalla ! Hassu kysymys. Koko itselläni esim. Anita-merkkisissä liiveissä 85F, pienemmät saisivat olla, sitten löytyisi marketeistakin tai jostain Lindexiltä esim. Huvittavaa kun em. liikkeessä on liivejä joissa oikein lappu "up to big cup sizes" ja sitten isoin kuppikoko joku E. No, en polta enkä käytä alkoholia, joten 60-80e voin hyvistä liiveistä erikoisliikkeessä maksaa. Ihanat Kurvit on paras liike täällä Savon alueella.
 
Yrttinen
Puhuttiinko tässä ketjussa siis rintsikoista vai rinnoista?

En ole tyytyväinen omaan rintsikkakokooni, se muuttui raskauksien myötä, ja vanhat liivit eivät sovi enää. Meni toki rintojen muotokin uusiksi.
 
"vieraana"
En ole tyytyväinen. Ennen olin 75b, sitten 75c ja nyt näyttää olevan 75D ja ei tosiaan ilahduta yhtään. Kävin Sokoksella sovittelemassa rintsikoita ja ne mitkä istui parhaiten päälle oli kamalia mummomalleja. Tahdon takaisin sellaiset pienet terhakat rinnat. Ainahan sitä tahtoa saa vaan ei taida olla mahdollista :(
 
"jep"
Olen kokoon tyytyväinen paitsi että lasten jälkeen koko on muuttunut hiukan ongelmalliseksi koska ennen oli selkeä 75 B ja nykyään ei oikein niihin mahdu mutta C-kuppi joissakin malleissa on taas hiukan liian väljä. Tarvitsisin jonkun välimuodon :)
Tykkäsin kyllä raskausajan D-kupeistakin kun rinnat oli täyteläiset. Mutta oon ihan tyytyväinen kokoon tosin iän myötä ei ole niin kiinteät mutta se nyt ei menoa haittaa. Koskaan en ole toivonut mitään isoja rintoja ja mies on aina ollut tyytyväinen.
Kaikki kun ei tykkää mistään karmeista lollorinnoista :D
 
"jep"
[QUOTE="vieraana";30129746]En ole tyytyväinen. Ennen olin 75b, sitten 75c ja nyt näyttää olevan 75D ja ei tosiaan ilahduta yhtään. Kävin Sokoksella sovittelemassa rintsikoita ja ne mitkä istui parhaiten päälle oli kamalia mummomalleja. Tahdon takaisin sellaiset pienet terhakat rinnat. Ainahan sitä tahtoa saa vaan ei taida olla mahdollista :([/QUOTE]

Hei kannattaisko sun katsella jostain muualta liivejä kuin sokkarin mummomallistosta? :D Katso vaikka Lindexiltä. Onhan tuossa koossa nyt vaikka mitä ihania luomuksia!
 

Yhteistyössä