Oletko tullut PCO:sta huolimatta raskaaksi?

Laitan tämän kysymyksen nyt sitten tännekin tuolta vauvakuume puolelta.

Tuossa siis se kysymys, onko kukaan tullut raskaaksi vaikka PCO ja lääkkeenä vain terolut? Miten mahdoton taival tässä on edessä? Kakkosta yritetty pian vuosi ja eilen lääkäri totesi PCO:n. Toivottavasti löytyisi edes joku onnellinen tarina. Kiitos jos joku vastailee!
 
Esikko
On toivoa :) Mekin yritettiin lähes vuosi, kun tärppäsi. Minulla todettiin PCO noin 9kk:n yrittämisen jälkeen. Sitten sain Clomifenit, joiden avulla ekasta yrityskierrosta tärppäsi :)

Onnea kovasti teillekin, ihan varmasti saatte pian ilouutisen omasta vauvasta!

PCO on siitä "lievää lapsettomuutta", että siihen on olemassa apukeinoja ja tosi monet raskautuu jo ihan hormonien avulla, eikä tarvii edes ns. rankempia hoitoja.

Voimia ja jaksamista, tiedän ettei sitä malttaisi millään odottaa, mutta hyvää kannattaa :hug: Kyllä se raskaus sitten korvaa sen kaiken tuskan, jota koki kun vielä vain haaveili omasta pikkuissta nyytistä...
 
tellervo harmaana
Mulla lääkäri totes pari vuotta sitte ku ultras munasarjat et viittauksia olisi pco:hon koska kierto oli mitä sattuu ja rakkulaisilta näyttivät. Silloin en ollut vielä suunnitellutkaan perheenperustamista.
Ja kun aika koitti niin olin valmistautunut jo vaikka mihin. Jätin sitte pillerit pois ja saman tien tulin raskaaksi :heart:
Nyt menossa rv26 ja kaikki hyvin!

Tsemppiä!
 
Heippa!
Minulla kanssa pco ja onnellisesti 28viikolla raskaana. tuhraantuihan tuohon yrittämiseen toki reilut 2.5 vuotta mutta clomien avulla vihdoin onnistuttiin eli ei edes tarvittu rankempia hoitoja.

Tsemppiä teille yritykseen, ei mitään syytä menettää toivoa!
 
minulla on pco ja tällä hetkellä odotan Viidettä lastani rv:lla11+0.
Kaksi ensimmäsitä sai alkunsa ivf:llä, kolmonen täysin luomusti ja nelonen ja vitonen coctaililla jossa oli clomit, metut ja terot, n.neljä kiertoa tällä reseptillä ja tärppi kävi :heart: . Ei pco ole mikään este lasten saannille, pco:hon on todella hyvät hoitokeinot ja hyvä kun tiedetään Mitä hoitaa, selittämätön lapsettomuus tuntuis ainakin omalla kohdallani paljon pahemmalta vaihtoehdolta. :heart:
 
Minulla kanssa todettiin ainakin lievä PCO. Menkat tuli miten sattuu ja munasarjat näyttivät monirakkulaisilta. Sain Terolutteja ja niiden avulla sitten kolmannesta Terolut-kierrosta tärppäsi. Nyt menossa rv 35.

Onnea sinulle yritykseen! :flower:
 
mulla todettiin PCO toisen lapsen jälkeen ja vuoden yrityksen jälkeen tulin raskaaks luomuna,vaikka piti just aloittaa clomit....ite oon sitä mieltä,et onnistu koska lääkäri ultrassa sanoi,että tässä kuussa ei tapahdu mitään ja tietty sitä sit vaan odotti kuukautisia.....mut kuinkas kävikään :D ovis oli 2 viikkoo myöhässä ja ny ollaan viikolla 16+0
 
vielä yksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 23:14 Jonna kirjoitti:
mullakin todettiin lievä pco.teroluteista ei ollut apua,kun ovulaatiota ei kerennyt tapahtua ku rupesin popsimaan teroja.clomeilla ekan kerran jälkeen tärppäsi nyt rv.28. =)
myös minulla clomi-tero yhdistelmä alkoi toimia vasta kun aloin ottamaan teroja sen jälkeen kun olin lämmöistä todennut ovulaation tapahtuneen,en siis kpvä15-24niinkuin se Yleensä määrätään ja AINA seOvulaatio sitten tapahtuikin lähempänä kpvä20, tämä viimeisin plussa tuli clomikierrosta jossa ovuloin vasta kpvä28. Että clomitero hoidoissa on tosi tärkeä ajoittaa terot vasta oviksen jälkeen aloitettaviksi, kierto voi venyä mutta se on pienempi paha kuin se että alat popsia keltarahasta ennenkuin sen erittyminen kehostasikaan olis edes teoriassa mahdollista.
 

Yhteistyössä