Oletko testannut aikaisessa vaiheessa ja saanut plussan?

Kirjoitin tämän tuonna vauvakuume puolelle, mutta ehkä täällä on enemmän plussanneita :D

Minä oon sellanen malttamaton luonne ja mietin jo koska uskaltaisin testata ensimmäisen kerran. Ovis ollu luultavasti maanantaina 28.4. Mietin että oisko mitään järkeä testata eka kerta ens keskiviikkona (tai ehkä jopa tiistaina). Mulla on noita Kotitesti.fi 10 mIU/ml liuskatestejä joiden ohjeessa lukee: "Yleensä kotitestillä voi havaita raskauden 7-10 päivän kuluttua hedelmöittymisestä."

Kysynkin koska te ootte saanu plussan näillä 10 mIU/ml testeillä ja varsinkin jos on ollu Kotitesti.fin testi kyseessä? Erityisesti kiinnostaa jos joku on testaillu 7-10 päivää hedelmöityksestä!

Ja ymmärrän että voi tulla surupuseroon jos aikaisin testaa ja tuleekin "keskenmeno" kun menkat alkaa. Mutta kun luonteelleen ei voi mitään. :ashamed:
 
Hei, sullahan on jännät paikat siellä =) Samanlainen hätähousu olin minäkin; kesken menneen raskauden testailin 9 päivää oviksesta ja kyllähän se haaleen plussan näytti mikä sitten vahvistui myöhemmin. Nyt tästä raskaudesta testasin kans 10 päivää oviksesta ja sama juttu =) Tosin haaleitahan ne oli, mut selviä plussia kummiskin jotka myöhemmin vahvistui! Ja testeinä muistaakseni oli kotitesti.fi:n testit nimenomaan.

Plussaonnea =)

Hipsuli ja nappula 17+3
 
Mulla ei värähtänyt tuo kotitestin liuska. Ostin apteekista uuden, sen ihan kasetti-mallin, ja testasin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, ja sain haalean, mutta silminnähtävän viivan.
Joillakin tulee vahvana heti ne viivat, toiset saavat odotella parikin vkoa eikä silti näytä :p
Ja mulla oli ovulaatiokin ollut ihan miten sattuu sillon, mulla kyllä muutenkin epäsäännöllinen kierto, mutta olikin hedelmöittynyt 2vko myöhemmin mitä luulin limojen perusteella.
Tsemppiä. :hug:
 
Mä oon aina testannu jo ennen kun menkkojen on pitänyt alkaa ja aina kun olen raskaana ollut on plussa pärähtänyt heti! esim. kaksi viime raskautta näkyi jo 4 päivää ennen menkkojen oletetuua alkamis päivää...
 
Aconilla testasin muistaakseni kymmenisen päivää hedelmöittymisen jälkeen ja haalean viivan se tuotti. Vaati tosin vielä neljä testiä, että viimein uskoin olevani raskaana. :) Nyt mennään viikolla 26.
 

Yhteistyössä