Oletko tehnyt jotain anteeksiantamatonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koin muutamia vuosia sitten vääryyttä suomen oikeuslaitoksen taholta. Voin sanoa että aika vaikea antaa anteeksi.

>Tutkintapyynnöt jätettiin tutkimatta jonka seurauksena kärsin katkerasti
>Tutkija antoi ymmärtää ettei ole puolellani
>Tutkija vaihtui kesken ( joutui ennenaikaiselle eläkkeelle, mies n. 45-50v ) jutun ja koko asia jätettiin tutkimatta ja merkittiin silti tutkituksi
>Raha ratkaisi ja oikeus ei voittanut
>Tutkija varasti muistitikkuni ja minulle väitettiin ettei sellaista ole mihinkään merkitty ( kiva..)

Nyt en varmasti enää ikinä luota poliisiin. Pikkasen mietityttää minkälaisia ihmisiä oikeuslaitokseen pääsee. Vai onko ne tutkijat siellä sitä katkeraa sakkaa joka ei päässyt etenemään kenttätöissä tai vaativammissa toimistotöissä mm. johtaminen?

Kaikki tämä sai minut melkein tukehtumaan tuskaan. Onneksi pääsin pian joten kuten jaloilleni ja käytin oman käden oikeutta.

Jännä juttu... että vieläkin sai kiehumaan kun kirjoittelen näitä tähän. Toisaalta.. onni onnettomuudessa. Se tyyppi jota vastaan melkeen oikeidessa taistelin.. niin alkoi näyttämään pulmuselta suomen oikeuslaitokseen verrattuna tekoineen ja en ole YHTÄÄN vihainen enää hänelle. Koska hän psyko toimi tehdessään vääryyttä vain oman luontonsa ja etunsa mukaan.. Eli en voi olla hänelle katkera. Oikeuslaitoksen taas ei tulisi toimia kuten psyko.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Miä, tuli niin yks toteen ja rehellisesti tuo sun vastaus, ilman erillisiä selittely kiemuroita, että mä varmaan tykkäisin susta ihan naamakkainki.

:D

:D No hittojakos tässä selittelemään, niin se vaan meni =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Miä, tuli niin yks toteen ja rehellisesti tuo sun vastaus, ilman erillisiä selittely kiemuroita, että mä varmaan tykkäisin susta ihan naamakkainki.

:D

:D No hittojakos tässä selittelemään, niin se vaan meni =)

Heh, aivan. Tollasesta tavasta mä tykkään. Aina ei jaksa kuunnella hirveetä litaniaa että miks nyt kävi niin ja näin. Homma on nyt käyny ja se siitä.

Yhteistyössä