V
vieras
Vieras
Käytännössä oletko tehnyt 4 vai 5-päiväistä viikkoa? Paljonko lähtee palkasta pois? Miten pitkään olet sitä tehnyt ja minkä ikäiset ovat lapsesi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä teen 75% työaikaa.. 3-vuorotyö, palkka pieneni reilulla 300 eurolla nyt kun aloin tehdä tuota lyhyempää, mutta tuohon 100% en vaihtaisi.. Mulla tosin ei ole lyhennetty tuo työaika, vaan "koottu" työaika tuohon määrään..