Niin no jos joku nauraisi vaikka itse epilepsialle, pitäisin sitä hieman eri asiana kuin naureskelua siitä, että joku diagnosoi sellaisen itselleen nettitestillä ja seuraavaksi facebookissa on joka neljäs jakanut tämän uuden diagnoosinsa jonka on laumassa mennyt itselleen diagnosoimaan. Sellainen naurattaisi tätä entistä epileptikkoakin, vaikka itse sauraudessa ei mitään hauskaa ollutkaan.
...ja no suutahtaahan voisin tietyssä mielentilassa melkein mistä tahansa, se nyt onkin minun oma ongelmani eikä koko maailman tarvitse siksi hiljentyä ympärilläni, että Pin on nyt nälkäinen ja häntä suututtaa kun joku sanoi Pinin mielestä väärän sanan jonka Pin sitten ymmärsi ärsyyntyneenä ihan toisella tavalla kuin se oli tarkoitettu. Näitä esimerkkejä löytäisin varmaan palstaltakin kun tuppasin olemaan aika herkkäperse melkein pari vuotta valvoskelleena.
Jos nyt joku ihan oikeasti ymmärsi tämän niin, että haa haa onpa hauskaa kun jonkun mies on ollut narsistinen niin ei, ei todellakaan ollut siitä kyse. Ei kannata vetää tästä mitään kauhean syvällisiä päätelmiä tarkoituksena loukkaantua vaikka väkisin.