Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no en ole, aivan liian hyvä mies mulle...
"Ansainnut", jännä kysymys. Oliko tuo ilkeämielisesti tai väheksyvästi kysytty sulta, Phoebsi?
Totta vitussa olen ansainnut näinkin hyvän miehen, kaiken elämän ja muiden ihmisten paskan jälkeen on löytynyt tämä, jolle kaikki rakkauteni ja huolenpitoni ja muu hyvä minussa on tarkoitettu. Ja jolta myös saan kaikkea samaa ja vähän enemmänkin.
Molempia varmaan. En kyllä ottanut siitä nokkiini. Aloin miettiä vain kysymystä, mutta aloin myös miettiä sitä että tosiaan, minulla on hyvä mies![]()
Ja kuka tollasta "saa" edes kysyä. Ajatellaanko sellaisten parejen kohdalla automaattisesti, joista esim. naisella alempi koulutus ja kotona lasten kanssa ja mies kovapalkkainen, että "onkohan toi nainen edes ansainnut tota miestä?!"
Mitenköhän se puoliso oikein pitää ansaita?
Oma äiti?
Jos puoliso pitäisi ansaita, se liittyisi ehkä omaan hyvyteen ja tasavertaisuuteen toisen kanssa. Eli antamasi esimerkistä varmaan toiset ajatteleekin, että nainen ei ole ansainnut rikkaampaa miestä.
Mun puoliso ainakin olis ansainnut paremman vaimon. Mä oon niin raivostuttava tyyppi etten kestäis olla ja asua itseni kanssa hetkeäkään.