Mulla kävi kumma juttu Lekmerin sivuilta tilatessa. Tilasin kuukausi sitten vaatteita, maksoin tilauksen yhteydessä Visa debit -kortilla ja odottelin vaatteita. En koskaan saanut sitä ilmoitusta paketin saapumisesta, joten viikon odottelun jälkeen otin yhteyttä Lekmerin asiakaspalveluun ja kyselin paketin perään. Kävi ilmi, että paketti oli ollut muutaman päivän jo postissa, en vain jostain syystä ollut saanut siitä ilmoitusta. Nopea toimitus siis oli ja kaikki tilatut tuotteet hyvin pakattuina.
Noh, tänään mulle sitten tuli Klarnan karhulasku, jossa sanottiin, etten ole maksanut tilausta. Kävin kaikki tilini läpi huomatakseni, ettei maksu ollutkaan jostain syystä lähtenyt tililtä. Siitä ei löytynyt mitään merkkiä, vaikka tilauksen yhteydessä tapahtuneen maksun jälkeen ohjauduin automaattisesti takaisin Lekmerin sivuille (mikä yleensä on merkkinä siitä, että maksu on onnistunut). Mun mielestäni mulla oli vielä tilitiedoissa se maksu (Luottokunta), mutta jostain syystä maksu on jossain kohtaa ilmeisesti poistunut tilitiedoistani, eikä olekaan lähtenyt ollenkaan. Tai toivottavasti se ei lähtenyt ollenkaan, kyllähän sen silloin pitäisi tilitiedoissani näkyä, jos olisi lähtenyt. En tajua. Maksoin heti tänään karhulaskun muistutusmaksuineen, vaikka eräpäivä oli 5.12.
Tuo maksusotkujuttu ei tietenkään ole Lekmerin vika, mutta kyllä mulla on tietty kynnys tilata sieltä uudestaan. En tiedä, uskallanko.