Oletko seurustellut/seurusteletko eksäsi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eks

Vieras
Tilanteemme on aivan absurdi. Koti, omaisuus, lasten asiat, avioero on kaikki hoidettu. Ja nyt me eksän kanssa viihdymme yhdessä niin että erossa on kauhea ikävä... :o
Takaisin en aio palata, nautin suunnattomasti näistä hetkistä mitä kahdelleen vietämme. Hullua seurustella (virallisesti vielä) oman aviomiehensä kanssa...

Kokemuksia vastaavasta, kiitos? :)

Me palattiin exän kans yhteen, mutta sitä ei kauaa jatkunut kun jo taas tuli samat kommunikointiongelmat vastaan ja uus ero. Joten en suosittele, pitkitti vaan tilannetta

Muistan lapsuudessani, kun omat vanhemmat erosi, seurusteli taas, erosi, seurusteli taas jne. Avioero astui voimaan -92, mutta vasta 2003 vanhemmat lopettivat seurustelun kokonaan. Tuohon kymmeneen vuoteen mahtui ainakin kymmenen eroa ja kymmenen yhteen paluuta.
Lapsena sitä joka ilta mietti, että tuleeko isä tänä iltana töistä kotiin vai ei.

Minä seurustelen entisen aviomiheni kanssa :D

Erottiin vuonna -99 9:n vuoden suhteen jälkeen. Seuraavana vuonna palattiin yhteen ja yhdessä ollaan vieläkin :D

Ensi vuonna saatetaan taas mennä naimisiin, jos muistetaan. Sama nimikin kun on ja kerran vihityt ni ei meinaa aina muistaa että ei se virallista ole :D

Mä ajattelinkin niin, että revin irti kaiken sen hyvän mikä meillä oli.... ilman sitoumusta. Onnistuukohan? Ja ainahan voin sanoa että heippa, tossa on ovi ja tässä osoitteessa määrään minä yksin.
Mulla ei ole missään suunnitelmissakaan palata yhteen eksän kans. Nauttia vain niistä puolista jotka meidän liitossa toimi. Niitä oli paljon... kuten ei-toimivia juttujakin. Mut jos me voidaan aina mennä eri osoitteisiin tuskin tulee suuremmin riitaakaan? Ja eikö mahtavista ,yhteisistä hetkistä saakkin nauttia kun pelin säännöt on selvät? :)

meillä sama juttu, ensin oltiin 11v yhdessä joista 5v naimisissa, erottiin ja myöhemmin muutaman sattuman kautta olimme tekemisissä jonkun verran kunnes hän lähti työkomennukselle ulkomaille, hän kutsui minut kylään ja vietin loman hänen luonaan. Takaisin palattua hän kysyi jatketaanko, suostuin ja koskaan ei ole mennyt näin hyvin. Olemme olleet nyt 11v yhdessä joista 8v naimisissa (pappi oli ihmeissään) ja kaksi ihanaa lasta.

Yhteistyössä