Oletko sellainen lapsi vanhemmillesi

Häirikkö
En.

Toivottavasti mun lapsista ei tuu semmosia ku ite olin. Voi jestas sentään. Ei tiennyt omakaan äiti mitä olis mun kaa tehny. Mistäs minä sit keinot keksin jos rumba alkaa viel seuraavassakin sukupolvessa. :|
 
Äiti on vähän väsynyt
Olen muuten, mutta olen liian huono kiittämään kaikesta, mitä äiti tekee ja on tehnyt mun eteeni.
Nuorempana en varmaankaan ollut kovinkaan esimerkillinen ja jos äiti tietäis mitä kaikkea touhuilin n. 10 vuotta sitten niin tuskin se selkään taputtaisi... Työelämässä oon pärjännyt aina hyvin ja hommannut nuorena itelleni oman asunnon jne. joten sen puolesta äiti on saanut olla huoletta ja toivon, että oma tyttärenikin saa aikanaan sen puolen elämästään järjestykseen.
 
Hyvä kysymys!!
Olen ollut kuulemma ihannelapsi, koska olin niin kiltti. Murrosiässäkin olin näennäisesti kiltti (vanhemmat ei vieläkään tiiä ihan kaikkee)
Ja edelleen mua pidetään kilttinä, vaikka en oikeastaan ole.

Joten, en toivoisi ittelleni tällasta näennäiskilttiä lasta.
 
oikeastaan silla ei enaa ole valia onko LAPSENA ollut just sellanen ihannelapsi mita sit se tarkottaakin. mut aikuisena on jo enemman vastuussa millanen suhde on vanhempiinsa. musta olis ainakin kiva jos lapset viela aikuisenakin tykkais olla mun seurassa :D
 

Yhteistyössä