Oletko saanut rahaa seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27990330]Tasan jokainen parisuhteessa elävä nainen hyötyy seksin antamisesta.[/QUOTE]

Mihinhän perustat tämän? Mun bruttopalkkani on tonnin suurempi kuin mieheni, maksanko minä siis seksistä hänelle?

Parisuhteessa taitaa hyöty olla kuitenkin molemmin puolinen, jos on normaali suhde. Molemmathan seksistä nauttii - ja parisuhdekin kukoistaa.

Enemmän mua ällöttää semmoset kaljapummiämmät kun esittää jollekin urpolle olevansa kiinnostuneita jotta urpo tarjois kaljat ja taksit, mitään muuta ei sitten ämmältä heru kuin teeskenneltyä ystävyyttä yöööök..

[QUOTE="poikia3";27990422]Mihinhän perustat tämän? Mun bruttopalkkani on tonnin suurempi kuin mieheni, maksanko minä siis seksistä hänelle?

Parisuhteessa taitaa hyöty olla kuitenkin molemmin puolinen, jos on normaali suhde. Molemmathan seksistä nauttii - ja parisuhdekin kukoistaa.[/QUOTE]

Minä perustan sen siihen että toinen tekee jonkun kotihomman kun saa esim. suikkarin. Ei se niin ihmeellistä ole että seksillä laitetaan toinen tekemään jotain kotihommaa.

[QUOTE="vieras";27990450]Minä perustan sen siihen että toinen tekee jonkun kotihomman kun saa esim. suikkarin. Ei se niin ihmeellistä ole että seksillä laitetaan toinen tekemään jotain kotihommaa.[/QUOTE]

No mulle on ihmeellistä. En ole tähän 45-vuoden ikääni mennesä tehnyt tuollaista, eikä ole ollut tarvekkaan.

[QUOTE="poikia3";27990468]No mulle on ihmeellistä. En ole tähän 45-vuoden ikääni mennesä tehnyt tuollaista, eikä ole ollut tarvekkaan.[/QUOTE]

Sinulla ei olisi perhettä jos et olisi antanut ja vieläpä säännöllisesti. Jos et usko voit nyt antamisen ja katsoa miten kauan mies viitsii pitää sinut nurkissa.

[QUOTE="vieras";27990615]Sinulla ei olisi perhettä jos et olisi antanut ja vieläpä säännöllisesti. Jos et usko voit nyt antamisen ja katsoa miten kauan mies viitsii pitää sinut nurkissa.[/QUOTE]

Meillä seksi on yhteistä kivaa eikä mitään yksipuolista "antamista". Teillä ilmeisesti ei?

[QUOTE="Lolo";27990685]Meillä seksi on yhteistä kivaa eikä mitään yksipuolista "antamista". Teillä ilmeisesti ei?[/QUOTE]

Huomaatko asioissa mitään muuta kuin ääripäät?

[QUOTE="Lolo";27990685]Meillä seksi on yhteistä kivaa eikä mitään yksipuolista "antamista". Teillä ilmeisesti ei?[/QUOTE]

Naisille huoraaminen on niin luontevaa että eivät edes huomaa sitä. Teet saman minkä äitisi ja hänen äitinsä ovat tehneet sukupolvien ajan.

[QUOTE="vieras";27990902]Naisille huoraaminen on niin luontevaa että eivät edes huomaa sitä. Teet saman minkä äitisi ja hänen äitinsä ovat tehneet sukupolvien ajan.[/QUOTE]
Ja sinun isäsi, kuten hänen isänsä ja esi-isäsi sukupolvien ajan, ovat huoripukkeja :) Mikä on erityisen säälittävää? Maksaa seksistä.

[QUOTE="vieras";27990902]Naisille huoraaminen on niin luontevaa että eivät edes huomaa sitä. Teet saman minkä äitisi ja hänen äitinsä ovat tehneet sukupolvien ajan.[/QUOTE]

Mitähän sulle vastais. Sulla voi olla joku trauma tms. ongelma naisista. Oletko ottanut asiaa lääkärisi kanssa esille?

Yhteistyössä