Oletko saanut joskus erittäin hyvää palvelua? (kaupassa, lääkärissä tms.)

Niin usein saa lukea nyrpeistä kassoista sun muista, että laitetaanpas tänne hyviä kokemuksia asiakaspalvelusta. :)

Asia tuli mieleen, kun kävin tänään läheisessä Valintatalossa ja siellä myyjä yhtäkkiä sanoi "odota, hetki. Noin kaksi viikkoa sitten teiltä taisi pudota tällainen" ja kaivoi jostain kassakoneen takaa R-kioskin kahvileimakortin. Kortissa oli muutama hassu leima, ettei se olisi suuri menetys ollut vaikkei olisi löytynytkään, mutta tulipa hyvä mieli kun myyjä oli ottanut talteen ja muisti palauttaa ihan kuin tärkeänkin esineen. :)
 
foodia
Olen. Lääkäri oli vielä ulkomaalainen, mut eipä jääny epäselväks et tiesi enemmänkin asioista ja sai jopa tällaisen hysteerikon rauhottumaan. Toinen lääkäri oli ihan mahtava ja sai lapsen lääkärikammonkin kerrasta parannettua.
 
Kyllä tänään lääkärillä :) Rakenneultrassa lääkäri 4D-ultrasi "kaupan päälle" eli maksoimme vain tavallisen ultramaksun... :)
Voi vitsi, onpas kivaa. Nuo 4D-ultrat kun ovat vissiin aika hinnakkaita. :)

Mulla myös kerran lääkäri laittoi alle 20min hinnan, vaikka olin siellä varmaan reilut puoli tuntia, kun olen kuulemma "köyhä opiskelija", mikä on kyllä tottakin.
 

Yhteistyössä