V "vieras" Vieras 13.07.2011 #2 kyllä todellakin...rantapallo on mukana ihan omasta takaa nyt rv 38 menossa.
V "vieras" Vieras 13.07.2011 #3 juu, jos tarkoitetaan semmoista, että voin mennä uimaan?? mikä se kenenkin mielestä on, mutta uikkarit päälle ja uimaan mä meen =)
juu, jos tarkoitetaan semmoista, että voin mennä uimaan?? mikä se kenenkin mielestä on, mutta uikkarit päälle ja uimaan mä meen =)
N "Noo" Vieras 13.07.2011 #7 Miten sen nyt ottaa, oon raskaana niin sen puolesta kehtaan käyttää bikinejä koska maha on pinkee, mutta jos en olis raskaana niin en todellakaan!!
Miten sen nyt ottaa, oon raskaana niin sen puolesta kehtaan käyttää bikinejä koska maha on pinkee, mutta jos en olis raskaana niin en todellakaan!!
himpsis Jäsen 12.07.2011 972 1 18 Kuopio 13.07.2011 #9 No en varsinaisesti, siis jos ajatellaan sitä mitä ihmiset noin yleensä rantakunnolla tarkoittaa. Olen silti ollut rannalla tänäkin kesänä monesti, eikä tippaakaan kiinnosta, olenko jonkun mielestä väärässä paikassa
No en varsinaisesti, siis jos ajatellaan sitä mitä ihmiset noin yleensä rantakunnolla tarkoittaa. Olen silti ollut rannalla tänäkin kesänä monesti, eikä tippaakaan kiinnosta, olenko jonkun mielestä väärässä paikassa
as if Aktiivinen jäsen 23.08.2007 18 068 4 38 13.07.2011 #10 Joojoo (niinkuin valaatkin ) Itsepähän kiloni kannan ja jos joku niistä ja mun kulahtaneista pikkupikkubikineistä näkee rannalla vaivaa niin omapa on häpeänsä.
Joojoo (niinkuin valaatkin ) Itsepähän kiloni kannan ja jos joku niistä ja mun kulahtaneista pikkupikkubikineistä näkee rannalla vaivaa niin omapa on häpeänsä.
V "vieras" Vieras 13.07.2011 #12 pakko sanoa että kyllä olen ja rv 36 menossa. ei turvota, painoakaan ei ole tullut kuin 6kg ja silti paino on edelleen alta 60kg Olen tyytyväinen!
pakko sanoa että kyllä olen ja rv 36 menossa. ei turvota, painoakaan ei ole tullut kuin 6kg ja silti paino on edelleen alta 60kg Olen tyytyväinen!
V "vieras" Vieras 13.07.2011 #14 Kyllä, kun kattelee muita rannalla. Olen sieltä timmimmästä päästä näköjään.