-5 kg rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iloinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iloinen"

Vieras
Olen ollut liikuntaa lisäävällä ja elintapoja korjaavalla kuurilla noin 6-7 viikkoa ja tänään meni rikki ekat -5 kg. No pudotettavaa ei kohtuuttomasti ole, nyt BMI 25,9 mutta vielä 5-10 kg saisi häipyä. Parasta on kuitenkin kropan kiinteytyminen.
Kyllä voi onnistua jos tahto on kova ja pitää päätöksistään kiinni. Mulla on myös karkkipäivä yhä, ei joka päivä kuitenkaan.
No ensi kesänä oon timmissä rantakunnossa.

Hienoa! Onneksi olkoon. Mulla olisi sama juttu, kovempana urakkana vain. Pitäisi pudottaa 15 kg. Suunnitelmat on, mutta jotenkin vaikea tosissaan aloittaa. Kiva kun sinä oot onnistunut :)

Hienoa! Onneksi olkoon. Mulla olisi sama juttu, kovempana urakkana vain. Pitäisi pudottaa 15 kg. Suunnitelmat on, mutta jotenkin vaikea tosissaan aloittaa. Kiva kun sinä oot onnistunut :)

Kyllä säkin onnistut, kunhan pääset toteutusvaiheeseen. Ja olihan mullakin alussa se 10-15 kg, vaikka olikin vaan lievästi ylipainoinen. Ei tipu kilot niin äkkiä kun isommilla, mutta tippuuhan ne kuitenkin.

Mulla on mennyt aikaa tässä suunnittelussa. Oon lukenu paljon kirjoja ja vähän pää pyörällä, että pitääkö tiedostaa hiilarit tiukemmin kuin mitä jättää sokerit ja valkoiset jauhot pois. Lisäksi funtsinut sopivia liikuntamuotoja. Kaikki aloitus tuntuu kaatuvat siihen, että ..no kohta on synttärit, häät, juhannus yms yms herkkupäiviä, jonka jälkeen mä sitten aloitan.. Aina se ensi maanantai..pitäisi saada kunnon motivaatiopiikki! :D