Oletko pettänyt miestäsi ja pystynyt salaamaan sen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaana

Vieras
Ja mikä on mielestäsi pettämistä?
Juhannuksena suutelin vierasta miestä. Tai ei niinkään vierasta, meillä on ollut aikoinaan seksisuhde.
Homma ei mennyt sen pidemmälle.
En kuitenkaan ajattele että olen varsinaisesti pettänyt miestäni. Mutta entä jos olisin mennyt loppuun asti, pystyisinkö vain olemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut...
Olemme olleet mieheni kanssa naimissa vajaa 10vuotta.

Se kait riippuu ihan parista. Itse en menis suutelemaan, tuntisin pettäneeni. Jos mieheni toista suutelisi niin ei se maailman loppu olisi. Jos suutelisi exää niin se olis pahempi se.

Onko pienempi paha kertoa nyt tapahtuneesta vai se, että mies saa sen vuoden päästä tietää muualta, vai onko sillä sitten enää mitään väliä?

Jos mun mies suutelis exäänsä pitäisin sitä jollain tapaa pettämisenä. Se miten siitä jatkettaisiin riippuisi paljon millä pohjalla oma parisuhde on.

Se tässä onkin kun tällä miehellä ja minulla on ollut suhde silloin joskus.
Ei me kyllä seurusteltu eikä mitään. Mutta suhde kuitenkin.
Myös tämä mies on varattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ehkä kannattaa unohtaa koko juttu kerran ette pidemmälle menneet. Moka mikä moka. Onkin jo toinen asia jos jatkoa on suunnitelmissa. Koska kysymys aiemmin oli ilmeisesti vaan panoista, niin ei varmaankaan kannata avioliittoaan kariuttaa toistamalla pelkkiä panoja, senhän oot jo kokeillut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ehkä kannattaa unohtaa koko juttu kerran ette pidemmälle menneet. Moka mikä moka. Onkin jo toinen asia jos jatkoa on suunnitelmissa. Koska kysymys aiemmin oli ilmeisesti vaan panoista, niin ei varmaankaan kannata avioliittoaan kariuttaa toistamalla pelkkiä panoja, senhän oot jo kokeillut.

Näin mä olen sen myös ajatellut.
Sillon humalassa jotenkin kontrolli petti ja päästin tän tapahtumaan. Muka hyväkin idea sillon. Mutta eihän se todellakaan mikään selitys ole, se että on humalassa. Se on vaan typerää itsensä huijaamista.
Ja nyt kun olen asiaa kelaillut tajusin että seksi aviomieheni kanssa on moninverroin parempaa kuin se tämän "hoidon" kanssa koskaan oli.

Yhteistyössä