Oletko pettänyt, jos olet niin miksi?? Jos et niin mikset?? Jos ei kumpaakaan noista, niin mitä sitten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Jos taas puolisosi on pettänyt niin miksi?? Jos taas ei niin miksei?? Vai valehteleekohan se sika vaan, ettei ole pettänyt tai että on pettänyt???

Kumpi on pahempaa, se että "se" on käynyt "siellä" vai se, että on ajatellut niin käyvän?? Olipa kummin tahansa niin miksi??

B) B) B) B) tiivistin palstan annin :D

Joo.

Elämäni toista poikaystävää petin kun satuin samaan sänkyyn miellyttävän pojan kanssa ja sattui vielä panettamaan.

Ja siitä poikaystävästä halusin jokatapauksessa eroon...

Tottapuhuen se oli harkittu petos. :|

Mä olen pettänyt jokaista miestä tähän asti, paitsi nykyistä. Joitakin petin, koska ne pettivät, toisia petin, koska oletin heidän kuitenkin pettävän kun kaikki muutkin on niin tehnyt.. Hieno oravanpyörä, eikö?

Nykyisen kohdalla ei ole ollut syytä pelätä pettämistä, eikä kyllä ole tullut mieleenikään pettää häntä.

Petin kerran yhtä, olin kivalla pojalla yötä ja kurkkuani myöten täynnä ruikuttaja "älä jätä mua"-tyyppiäni :whistle: Käytin siis tilaisuuden hyväkseni ja kävin useammankin yön sitten ihan sinkkuna samassa sängyssä ;)
Ja öö.. parikin tyyppiä on pettänyt mua, mut en kai mä kysellyt miksi ku heitin vaan suoraan pihalle :D

Kohtelen toista kuten haluan itseänikin kohdeltavan. En ole pettänyt enkä koskaan tule pettämäänkään. Seksi on ihan hurjan kivaa - mutta miksi parisuhteessa sitä pitäisi mennä toisen selän takana harrastamaan muitten kanssa?

olen ja mua myös.tällä hetkellä oon naimissa ja mulla ollu ns suhde jo 3kk =( ero vireillä mutta asuntoa en oo viel saanut lasten kans.ukko petti mua vajaavuoden mun veljen ex vaimon kans..

En ole, enkä petä. Minusta se on todella julmaa toista kohtaan ja jos sille tielle pitää lähteä niin sitten pitää ensin erota!

minua ei ole koskaan kiinnostanut yhden illan jutut, enkä ole koskaan niitä harrastanut. En varmasti saisi mitään kiksejä jonkun vasta tapaamani ihmisen kanssa. Aidot tunteet pitää olla mukana.

olen pettänyt nykyistä miestäni. Ja syy oli pääasiassa se, että olin hyvin tyytymätön suhteeseemme. Ajattelin ensin että en kertoisi siitä, mutta lopulta oli pakko. Mies antoi anteeksi ja suhteemme on parantunut kiitettävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
olen ja mua myös.tällä hetkellä oon naimissa ja mulla ollu ns suhde jo 3kk =( ero vireillä mutta asuntoa en oo viel saanut lasten kans.ukko petti mua vajaavuoden mun veljen ex vaimon kans..

eli kostoa koston perään?Surullistahan toi on kaikin puoli..

olet pettänyt nykystä miestäni se sen tietää oltiin erossa muutama kuukausi.
se oli vaan sellasta aikaa stressin poikasta ukko armeijassa ja kun baarissa komee poitsu tulee jutteleen ni mikä ettei mikseipä yhden lapsen äiti halua vähän huomioo

virheistä opittu onnellisesti naimisissa ja voin myöntää kaduttaa yhdessä nyt 7 vuotta ja 3 vuotta tapahtuneesta ja luottamusta ei vieläkään kunnolla ole. jonkin verran mutta ei kunnolla

Yhteistyössä