Oletko pelottava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko joutunut sellaiseen tilanteeseen, että joku on pelännyt sinua,
tai pidetäänkö sinua yleisesti pelottavana?
Tiedän, vähän outo kysymys, mutta kun minua pelättiin tänään niin tuli mieleen :D Satun olemaan kovaääninen, ja arvatenkin huutaessani... noh, se mun huuto kantaa. Sitten lauma pikkulapsia ja heidän äitinsä säikähtivät, kun karjasin lapsille et nyt kotiin. :ashamed: Joku lapsista alkoi itkeä, että täti on vihainen ja pelottava.
Ei nyt ehkä "oikeaa pelkoa", mutta kuitenkin.

En ole koskaan tuntenut, että minua olisi varsinaisesti pelätty, paitsi kun esikoiseni oli pieni ja tukistin häntä, hän osoitti kyllä pelkäävänsä minua. Mutta ei noin muuten.

En nyt tiedä pelottava mutta jostain syystä aika usein joku tulee puhumaan mulle aloittaen että: "älä nyt suutu..." :o :ashamed: Mä oon varmaan vaan niin kova puhumaan ja aika äänekäs noin muutenkin... :ashamed:

Olen ollut tarkoituksella pelottava. Parempi etten kerro syytä :D Mutta kukaan syytön ei ole joutunut kärsimään. Nykyään pyrin olemaan pelailematta ihmismielellä koska siinä on aina riskinsä.

Heiluttelen tassuani täällä!

MInua pelkää naapurin kakarat ja vähän kaikki lapset ja aikuiset, paitsi omat lapset ja ne jotka tuntee minut hyvin.
Olen ankaran näköinen. Tiukan.
Olen kovaääninen ja temperamenttinen ja pahalla tuulella ollessa tulee toisinaan jäkätettyä tyhjästä ja kimmahdettua milloin mistäkin joutavasta jne jne...

ja meikittömänä kun en mikään kaunis ole, meikin kanssa en niin kamala, mutta enpä mikään nättiläinenkään....

missä päin asut? olisi kiva löytää täältä pikkusievästä pitäjästä toinen samanlainen, mutta veikkaan että turha luulo..

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En ole koskaan tuntenut, että minua olisi varsinaisesti pelätty, paitsi kun esikoiseni oli pieni ja tukistin häntä, hän osoitti kyllä pelkäävänsä minua. Mutta ei noin muuten.

Ei mikään ihme. Minkä ikäistä oikein tukistit? Miksi? Ihan varmasti lapsi pelkää jos aikuinen kohdistaa häneen fyysistä väkivaltaa - pelkäisit itsekin mennä kahvihuoneeseen työpaikalla sen jälkeen, kun pomosi olisi lämässyt tms. sinua ja sitten pitäisi mennä somasti yhdessä muka kahvia juomaan... vertaaa siihen.

Taidan olla, sillä en kerta kaikkiaan välitä, mitä mieltä joku on minusta... Ja se, että on valmis laittamaan itsensä alttiiksi, eikä pelkää nolaavansa itseään, on pelottavaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei mikään ihme. Minkä ikäistä oikein tukistit? Miksi? Ihan varmasti lapsi pelkää jos aikuinen kohdistaa häneen fyysistä väkivaltaa - pelkäisit itsekin mennä kahvihuoneeseen työpaikalla sen jälkeen, kun pomosi olisi lämässyt tms. sinua ja sitten pitäisi mennä somasti yhdessä muka kahvia juomaan... vertaaa siihen.

Olin selkeästi hukassa vanhemmuuden kanssa, siihen se sitten loppuikin sen tukistaminen ja seuraavat 12 vuotta äitinä ovat olleet selkeästi parempia.
:)

Minä olen kuullut olevani pelottava sen takia, että olen niin pätevä, mikä on aika hauskaa. Olen työssäni aika napakka, en pelkää auktoriteettejä ja olen vielä siinä ehkä keskimääräistä parempi (aikamoista itsekehua :D ), ja jotkut kokevat sen pelottavaksi.

Olen kuullut yhden korkean virkamiehenkin pitävän minua pelottavana, ja se on minusta ihan hyvä saavutus pienelle naiselle. :D

Yhteistyössä