Oletko ottanut lehtiä paperinkeräyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaban
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aaban

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
15 476
0
36
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. Kuinka moni kehtaa tunnustaa ottaneensa keräyksestä itselleen lukemista, jos on sopivasti kohdalle osunut/jopa kaivellut astiasta? :wave:

Olen ottanut ja otan edelleen=) Mitä sitä suotta maksamaan tilauksista kun naapureille tuntuu tulevan yhtä sun toista lehteä ja sieltä lehtiroskista kantamalla saa ne itelleen luettavaksi. Vien sitten takaisin tai kuskaan mummolle luettavaksi, hän kun on oikea lukutoukka.

Aina kun vien roskat katson että onko lehtiroskiksessa mitään lukemista. Usein löytyy.
Ja olen myös kerännyt eri lehtiroskiksista lehtiä kirpparipöydälle. Niistä saa ihan hyvin, riippuen lehdistä eurojakin.

Olen ottanut aikaisemmin mutta nyt ei ole tullut tehtyä sitä kun muutettiin tähän vaikka tuolla roskiksen luona onkin toi paperinkeräyslaatikko. Täytyypä tässä katella joku päivä jos sieltä vaikka löytyisi jotain sisustuslehtiä.

Olen tainnut kerran ottaa siitä ihan päältä jonkun mielenkiintoisen. Tosin ei ole hirveästi tarvinnut kun olen asunut pitkään taloissa, joissa lehdille on ollut oma hylly joko roskiskatoksessa tai muualla, johon lehdet on voinut viedä kiertoon. Sieltä on sitten haettu paljonkin luettavaa.

Yhteistyössä