Oletko ostanut yksityiseltä postin/matkahuollon kautta vaunut? (esim.huuto.netistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko joku uskaltanut ostaa netin välityksellä yksityiseltä vaunut? Paljonko toimituskulut oli? Missä kunnossa vaunut oli?

Mietin että uskallanko ostaa netin välityksellä, vaunut n.250e eikä mahdollisuutta hakea/käydä katsomassa etukäteen..

Oon kyseiseen vaunumalliin kyllä tutustunut lastentarvikeliikkeessä mutta mietityttää vaan millaisessa kunnossa vaunut on ja uskaltaako luottaa myyjään..rahathan pitää ensin laittaa tilille ja sitten vasta myyjä lähettää postissa.. :/

Oon ostanut kahdetkin. Kuvissa näky kunto suht hyvin, uskalsin ostaa kun ei ollu kauheen kalliit. Rahtia en muista. Ehkä 15e ?? Matkahuollon kautta tuli, tosi hyvin pakattuna. :)

Paljonko maksoit vaunuista?
Minusta tuo 250e on aika iso summa jos vaunuja ei kuulukkaan, tai mikä vielä todennäköisempää, että eivät ole hyvässä kunnossa. Myyjä kyllä vakuutteli että ovat hyväkuntoiset mutta mikä kenenkin mielestä on hyväkuntoinen? Vaunut ovat kylläkin vain pari vuotta vanhat, tuskin ne ihan hirveessä kunnossa ovat?

En ole ostanut, mutta olen myynyt muistaakseni kolmet. Ja ovat olleet kyllä varsin hyvässä kunnossa. Ovat olleet kuvauksen mukaiset, eli olen kaikki pienetkin viat maininnut jne.

En muista paljonko postitus oli.

suurinosahan myyjistä on varmaan ihan rehellisiä ja mainitsee kaikki "viat" tarkkaan..
Postiennakko taitaa olla semmoinen missä ostaja maksaa vasta kun tuote on saapunut perille? Mutta eihän sillonkaan saa sitä pakettia avata ja tarkistaa vaunujen kuntoa?

[QUOTE="vieras";26253569]suurinosahan myyjistä on varmaan ihan rehellisiä ja mainitsee kaikki "viat" tarkkaan..
Postiennakko taitaa olla semmoinen missä ostaja maksaa vasta kun tuote on saapunut perille? Mutta eihän sillonkaan saa sitä pakettia avata ja tarkistaa vaunujen kuntoa?[/QUOTE]

Meillä isäntä on aika paljon netin kautta ostanut toiselta, siihen postiennakko paperiin vain pitää kirjoittaa että on sovittu että ostaja saa avata paketin ennen maksua, ja tarkistaa kunto. Tälleen on aika hyvin pelannut asia

Yhteistyössä