Oletko oppinut jotain (ihan mitä vaan) kun olet palstaillut tällä palstalla! Antaa palaa!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Paljon opittua
No ekaksi muistisääntö Nro 1! Tee ilmoitus lastensuojeluun!!! Oli kyse sitten ihan mistä tahansa, mutta muista tehdä se ja muistisääntö Nro 2! Eroa heti ja välittömästi...
 
Tämä on ihan hassu juttu, mutta olen oppinut, että on ihmisiä, jotka kuvittelevat ettei oma maito hyvää kun on vaalean väristä. Tämä nyt on viimeisin, kaikkeen sitä on vuosien aikana törmännyt, mutta tämä on nyt ajankohtainen huomio.
 
tuttu
Olen oppinut ymmärtämään sen, miksi nykylapset ja nuoret voivat niin huonosti. Koska niiden vanhemmille on sama, onko ne kännissä lasten nähden, joutuuko niiden pienet lapset olemaan kotona illat yksin, tarviiko niiden lasten mennä kouluun, hakkaako niiden lapset naapurin mukuloita tai tarviiko yhteiskunnan sääntöjä noudattaa yleensäkään.
 
Ainahan sitä uutta oppii, eikä sitä välttämättä edes tiedosta itse.
Kai minä olen sitten niin tynnyri-ihminen. :D
 
Kannatti käydä :)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannatti käydä :):
Ja valtavaa naisen logiikkaa käyttämällä tajusin ihan ite että niitä kuvia saa suurennettua painamalla ctrl ja + ;)
:LOL:
Turhaan meitä naisia tyhmiksi moititaan, vai mitä?Ei ois meinaan välttämättä mieheltä noinkin loogista päättelyä vaativa tehtäva onnistunu, ja vielä noin nopeasti.... Vähänkö mä oon tyytyväinen itseeni :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannatti käydä :):
Ja valtavaa naisen logiikkaa käyttämällä tajusin ihan ite että niitä kuvia saa suurennettua painamalla ctrl ja + ;)
:LOL:
:LOL:

Ja minä olen se, joka sen erinomaisen vinkin siitä kuvan pienentämisestä annoin. ;) :D

Minä olen oppinut, että itse en asioistani oikeasti tiedä mitään, mutta onneksi voin niitä palstalta tiedustella. ;)
 
juu
Oon oppinu sen et asiasta ku asiasta saa tällä palstalla tappelun aikaan. Vaik aloittasit ketjun kaurapuuron keitosta ni kohta siellä tapellaan siitä mikä on oikea määrä hiutaleita ja haukutaan toisia jne.
 

Yhteistyössä