Oletko omasta mielestäsi naisellinen?

  • Viestiketjun aloittaja jjljljlöjl
  • Ensimmäinen viesti
jjljljlöjl
Mä en oo! :D Illalla ois yhdet juhlat ja ostin sen kunniaksi itelleni uuden kaulakorun. Tykkään siitä ja se on tosi nätti mut jotenkin vaan tuntuu tyhmältä pitää sitä. En tiiä miks :D
 
bud
Olen kai, mutta musta on vanhemmiten (hurjat 26v) :D tullut kovin mukavuudenhaluinen.. mun lempivaatteet kotona on verkkarit ja fleecetakki. Kaapissa on talvea varten monen moiset talvikengät, enää en palele korkkareissa tms.

Just oli miehen 30v pippalot ja laitoin itteni tosi hotiksi! :D Mulla on kyllä upeita vaatteita kaappi täynnä ja itsetuntoa kantaa niitä tarvittaessa.
 
Viimeksi muokattu:
"mies"
Tällä palstalla naisellisuus tuntuu harvinaiselta - vaikka tänne enimmäkseen kirjoittelevat naiset, joilla on lapsia tai mies :) Miehet eivät siis noteeraa naisellisuutta Suomessa kovinkaan korkealle --> ei mitään syytä naiselle olla naisellinen.
 
"poikia3"
Minä olen ehdottomasti naisellinen, mutta myös käytännöllinen. Arkena en meikkaa, mutta käytän kyllä koruja. Käytän 90 prosenttisesti hametta, viihdyn hameessa erinomaisesti. Tykkään pukeutua kauniisti.

Ylinaisellinen en voi olla, omassa ammatissani se söisi uskottavuutta.

Mies sanoo, että olen naisellisempi, kun suomalaiset naiset keskimäärin.
 
"mies"
[QUOTE="poikia3";27702353]
Ylinaisellinen en voi olla, omassa ammatissani se söisi uskottavuutta.[/QUOTE]

Ammattielämä ja yhteiskunta-asema taitaa määrätä monen naisen koko elämästä Suomessa aina ajattelua, käytöstä, olemusta, puhetapaa, arvoja, jne. myöten. Hyvin kyseenalainen ajatusmalli, mutta käytännössä kaikkialla maamme sisällä vallitseva. Eräänlainen näkymätön vankila, jota ao. ei itse huomaa.
 
iu
[QUOTE="mies";27702388]Ammattielämä ja yhteiskunta-asema taitaa määrätä monen naisen koko elämästä Suomessa aina ajattelua, käytöstä, olemusta, puhetapaa, arvoja, jne. myöten. Hyvin kyseenalainen ajatusmalli, mutta käytännössä kaikkialla maamme sisällä vallitseva. Eräänlainen näkymätön vankila, jota ao. ei itse huomaa.[/QUOTE]
Miehiäkö tämä ei koske? Miten moni mies menee töihin esim. miesten leggareissa tai vaikkapa onepiecessä (nehän olis niin paljon mukavammat kuin puku)?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jjljljlöjl;27701481:
Mä en oo! :D Illalla ois yhdet juhlat ja ostin sen kunniaksi itelleni uuden kaulakorun. Tykkään siitä ja se on tosi nätti mut jotenkin vaan tuntuu tyhmältä pitää sitä. En tiiä miks :D
olisin sen näkönen joka näyttää soturi worrior! En jaksa pistää itseäni hepeniin ja tuntea transulta!
 
"vieras"
Eihän ne vaatteet tai korut tee naiselliseksi, käyttää monet miehetkin koruja ja muita naisten vaatteita ja tuskin kuvittelevat olevan kovin naisellisia. Ulkomuoto sen naisellisuuden tekee, jos on polkkatukka ja muutenkin miehinen olemus niin sitten ei ole naisellinen, simppeliä.
 
aikuinen nainen
Olen kai, mutta musta on vanhemmiten (hurjat 26v) :D tullut kovin mukavuudenhaluinen.. mun lempivaatteet kotona on verkkarit ja fleecetakki. Kaapissa on talvea varten monen moiset talvikengät, enää en palele korkkareissa tms.

Just oli miehen 30v pippalot ja laitoin itteni tosi hotiksi! :D Mulla on kyllä upeita vaatteita kaappi täynnä ja itsetuntoa kantaa niitä tarvittaessa.

Jorkkareilla täälläkin ennen ja siihen tyyliin. Nykyään rentoa ja mukavaa. Juhliin haluan pukeutua naisellisesti, taas sunnuntaina kuopuksen 18-vuotis juhliin:hame sun muut tilpehöörit.
 
hellsbells
En.
Joskus harvoin, ehkä kerran vuodessa päräytän koko setin ; meikkaan, laitan tukan, korvikset, hienot vaatteet. Loppuvuoden kuljen ilman meikkiä, ilman koruja, verkkarit ja tennarit jalassa. Muodotkaan ei oo mitkään parhaat mahdolliset, vaikka kaikki ylipainoset väittääkin olevansa muodokkaita. Joo muotoja toki on, lähinnä läskimahan muodossa.

Joten, joo, en todellakaan ole naisellinen.
 
nuori nainen
[QUOTE="vieras";27702416]Eihän ne vaatteet tai korut tee naiselliseksi, käyttää monet miehetkin koruja ja muita naisten vaatteita ja tuskin kuvittelevat olevan kovin naisellisia. Ulkomuoto sen naisellisuuden tekee, jos on polkkatukka ja muutenkin miehinen olemus niin sitten ei ole naisellinen, simppeliä.[/QUOTE]

kyllä ehdottomasti vaatteet ym asusteet vaikuttaa naisellisuuteen. Naisellisenkin naisellisuus häviää xxl kokoisen hupparin ja lippiksen alle, trust me.
 
"vieras"
kyllä ehdottomasti vaatteet ym asusteet vaikuttaa naisellisuuteen. Naisellisenkin naisellisuus häviää xxl kokoisen hupparin ja lippiksen alle, trust me.
Aika vähän, jos on muodoltaan puutikku ja omaa siilitukan niin ei todellakaan ole kovin naisellinen mekossa tai muussakaan naisen vaatteessa. Muodokkaan perseen omaava ja korostuvat rinnat omaava nainen on naisellinen kun se vetää vaan mekon päälle ja jolla on pitkät siistit hiukset. Trust me.
 

Yhteistyössä