jjljljlöjl
Mä en oo! Illalla ois yhdet juhlat ja ostin sen kunniaksi itelleni uuden kaulakorun. Tykkään siitä ja se on tosi nätti mut jotenkin vaan tuntuu tyhmältä pitää sitä. En tiiä miks
olisin sen näkönen joka näyttää soturi worrior! En jaksa pistää itseäni hepeniin ja tuntea transulta!Alkuperäinen kirjoittaja jjljljlöjl;27701481:Mä en oo! Illalla ois yhdet juhlat ja ostin sen kunniaksi itelleni uuden kaulakorun. Tykkään siitä ja se on tosi nätti mut jotenkin vaan tuntuu tyhmältä pitää sitä. En tiiä miks
Olen kai, mutta musta on vanhemmiten (hurjat 26v) tullut kovin mukavuudenhaluinen.. mun lempivaatteet kotona on verkkarit ja fleecetakki. Kaapissa on talvea varten monen moiset talvikengät, enää en palele korkkareissa tms.
Just oli miehen 30v pippalot ja laitoin itteni tosi hotiksi! Mulla on kyllä upeita vaatteita kaappi täynnä ja itsetuntoa kantaa niitä tarvittaessa.
Aika vähän, jos on muodoltaan puutikku ja omaa siilitukan niin ei todellakaan ole kovin naisellinen mekossa tai muussakaan naisen vaatteessa. Muodokkaan perseen omaava ja korostuvat rinnat omaava nainen on naisellinen kun se vetää vaan mekon päälle ja jolla on pitkät siistit hiukset. Trust me.kyllä ehdottomasti vaatteet ym asusteet vaikuttaa naisellisuuteen. Naisellisenkin naisellisuus häviää xxl kokoisen hupparin ja lippiksen alle, trust me.