Oletko omasta mielestäsi kaunis? Miksi olet? Miksi et?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"minä täällä"
Hoikenpana olin kyllä, miehet tuli aina hakee tanssimaan, ja mua katottiin, kun käveltiin ohi. Nyt oon lihonu hieman, en oo ylilihava, mut sellanen tavisvartalo, leveähkö peppu ja vatsa vähän pömpöttää. Tanssinhaut on loppunu, mieheni sanoo, että se johtuu sormuksista. Itse oon ajatellu, että oon onnellinen naimisissa, joten ehkä tanssiravintolassa näytän siltä, että ei kannata yrittää. Mut miehet kyl hakee lähes aina hoikempaa tanssimaan, tulin huomaamaan.
 
twe
Pidän itseäni kauniina. Minulla on sirot kasvonpiirteet ja kiva nenä. Mutta ihoni on huonossa kunnossa, joten naama vaatisi vähän meikki. Ja olen laiska meikkaamaan :D Joten olen kaunis kaukaa katsottuna :D
 
"santtu"
Olen mielestäni kaunis, koska ihmistä joka pitää itseään kauniina pidetään jotenkin koppavana ja ylimielisenä varsinkin jos samaan aikaan on äiti. Haluan oikein kaikesta sydämestäni ärsyttää suomalaisia kotiäitistereotyyppejä.
 
  • Tykkää
Reactions: as if ja Phoebsi
"lilli"
Olen mä kaunis täällä kaikkien kilojeni alla. Ilman isoja riippurintoja ja ylimääräisiä kiloja olisin hyvinkin kaunis. Pitäis joo laihduttaa, mutta rinnoille ei kai mahda enää mitään. Pienennyttämään pitäis mennä.
 
truu
Olen. Kroppa saisi olla hoikempi, mutta olen silti kaunis. Minulla on persoonalliset kasvot ja tykkään erityisesti silmistäni. Hiukseni on pitkät ja kauniit. Saan paljon hyvää kommenttia ulkonäöstäni naisilta ja miehiltä.

Tietenkin niitä huonoja puoliakin on, mutta keskitytään nyt vaan hyviin :D
 
"vieras"
En. Hoikkana olin mielestäni kaunis, mutta olen vuoden aikana lihonut ihan järkyttävästi ja se on muuttanut kasvojakin todella paljon. Ennen pidin itsestäni meikittä ja jossain kamalissa kotivaatteissakin, nykyään en mielestäni näytä edes siedettävältä vaikka meikkaan vähän ja koitan valita vaatteita, joissa en näyttäisi niin rumalta. Sairastelu, väsymys, ahdistus ja yleisesti huono vointi niin fyysisesti kuin henkisestikin eivät myöskään ainakaan auta asiaa, vaan näkyvät varmasti ulkoisessakin olemuksessa. Hiukset sentään ovat vielä kauniit, ja pidemmät ja jostain syystä ehkä jopa kiiltävämmät ja paksummat kuin ennen, niistä saan paljon kehuja ja ihmettelyä.

Kyllä täällä jossain kaiken alla on vielä se sama, kaunis ihminen, joka osaa epämääräisen irvistyksen sijaan hymyillä myös silmillään, kai mä vielä joskus saan sen kaivettua esiin ;) Raskaus on jättänyt jälkiä, joita ei ennen ollut, mutta niitä eivät näe muut kuin mieheni. Eikä ne edes mua haittaa.
 
En ole. Mun tukka on maantienharmaa, silmat värittömät, kapeat kasvot, pienet silmät, huono iho, lyhyt, persjalkainen, länkisäärinen, ei laaksoa ei kukkulaa eli muodoton.
 
Viimeksi muokattu:
jannnnnnnnnnn
Omasta mielestäni ihan ok, en ainakaan ruma. Muiden mielestä tosi kaunis. Minua se vaivaa, esim. baareihin en oo aikoihin uskaltanut, koska ihmiset ahdistelee. Minusta tuntuu että miehet on vähän liiankin ystävällisiä ja jotkut naiset ilkeitä/kylmiä. Monesti minulle on sanottu, ettei uskois mun olevan näin mukava kun näytän kuulemma ylimieliseltä! Jännää sinänsä, koska hymyilen paljon ja olen ystävällinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25373641:
Mä en tiedä pintapuolisesta kauneudesta niinkään,mutta sisäinen kauneus on se vahvempi puoli mulla.

Mulla kun sekään ei loista:| En mä ulkoisesta minästäni välitä miltä näytän, mutta miten saisi sisäisen minän kaunistettua vai onko sekin vain luonteenpiirre?
 
"huhhuh"
Mulla kun sekään ei loista:| En mä ulkoisesta minästäni välitä miltä näytän, mutta miten saisi sisäisen minän kaunistettua vai onko sekin vain luonteenpiirre?
Lopeta olemasta niin katkera. Ei ole vain yksi tai kaksi kertaa kun olet inhottavasti kommentoinut jollekin, jolla edes seulkoinen puoli on kunnossa. Et vaikuta kovin onnelliselta tai mukavalta. Se on ihan oma valintasi, miten käyttäydyt.
 
[QUOTE="huhhuh";25374310]Lopeta olemasta niin katkera. Ei ole vain yksi tai kaksi kertaa kun olet inhottavasti kommentoinut jollekin, jolla edes seulkoinen puoli on kunnossa. Et vaikuta kovin onnelliselta tai mukavalta. Se on ihan oma valintasi, miten käyttäydyt.[/QUOTE]


Tämä piemeä vuodenaika ei sovi mulla, mutta en mä aina ole näin katkera. Välillä sitä vain käpertyy itseensä ja kun en itsestäni löydä mitään positiivista niin en löydä. Suurimmanosan vuodesta vain olen ajattelematta sitä. Mutta sitä mä en ymmärrä, mistä tulee toi, että sanon inhottavasti?
 
Mummo vauhdissa
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25374179:
tulipa muuten mieleen kun tuli kerran puheeks kauneudesta niin mies sanoi mulle ettei mussa ainakaan ole mitään vikaa. kiitos..kai.. :stick:
Olisit kysynyt mihin hän sinussa ihastui alunperin :) Täytyy sinussa jokin erityisen kaunista olla.
 

Yhteistyössä