Oletko ollut koskaan häissä joissa EI oltais tapeltu tai...

• Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Beep
Oletko ollut koskaan häissä joissa EI oltais tapeltu tai haukuttu häitä (hääjärjestelyjä, ruokia, kakkua, mitä tahansa) ja puhuttu paskaa joko morsiamesta tai sulhasesta tai kummastakin?

Tuli tossa puheeksi asia, ja mä en oo koskaan ollut häissä, joissa en olisi kuullut hääparista tai järjestelyistä puhuttavan ns. paskaa. On haukuttu häämenu, kakku, morsiamen kolttu jne. Mut pahin oli kun jo polttareissa vannottiin - selän takana tietenkin - ettei häiden jälkeen kyllä olla enää missään tekemisissä ja kyseessä oli kaaso ja muut "parhaat ystävät".

Mitäs luulet, mä olen pohjanmaalta :D

Haukkumiset on olleet onneksi aika pientä, mutta tavallisesti on joku painiottelu kyllä nähty :whistle:
Pariskunnat tappelee usein. Käsilaukusta sai yks mies viimeksi tanssituissa häissä, se ei oikein itekään tiennyt että mistä sen morsmaikku oikein suuttui, mutta niin viuhahti vihreä iltalaukku että mojahti. Tämä laukulla lyönyt oli kyllä melkoisen vahvasti humalassa..... yllätys.

Viimeksi muokattu:
hr
Olen ollut useissa "onnistuneissa" häissä jos nyt voi siis kutsua onnistuneiksi häitä, jossa pöljät vieraat ei hauku koko hommaa. Viime viikonloppuna olin serkkuni häissä, joista minulla ei oikeasti ole pahaa sanottavaa. Kivat juhlat!

Omissa häissäni suurin huokausten aihe oli helle. Hääpaikassa ja ulkona oli ihan karsean lämmintä. Mutta omasta mielestäni kaikki toimi ja saatiin paljon kiitosta hyvästä ruuasta, koristelusta ja ohjelmasta. Ja jos joku hääparia kehui rumaksi, niin se on heidän ongelmansa, minähän en pärställeni voi mitään.

"mii"
Olen ollut kolmissa häissä eikä missään ole kyllä ainakaan minun korviini kantautunut paskanpuhumista yhtään mistään.
Tiedä sitten enkö vain ole kuullut, vai mistä johtunut, mutta toivottavasti en tuollaisia yllämainitun kaltaisia häitä joudukaan kokemaan.

vv
Pakko myöntää, että kaikissa niissä häissä, joissa olen "keittiönpuolellekin" päässyt, on puhuttu paskaa morsiusparista (kaason ja morsiamen halut ja vaatimusket ei kohtaa yms). Tosin en kyllä yhtään ihmettele, kun kyse on ollut esim. kaason vevoittamisesta leipoa 300 sämpylää kaksi iltaa ennen häitä ynnä muista vastaavista, kun morsiamelta unohtui. Tappeluitakin olen todistanut useita, mutta joka kert aon ollut kyse sukulaisten (lähinnä sisarusten) välisistä sanahrakoista. Mutta ikinä en ole ollut pohojalaisissa tai muutenkaan maalaishäissä :D

Beep
[QUOTE="morsian";22306177]Öö.. olen ollut vain häissä joissa ei olla tapeltu ja morsiusparista on puhuttu pelkkää hyvää. Ihme puukkojunttihäissä sinä olet sattunut pyörimään ;)[/QUOTE]

Ei ees oo olleet mitään maalaispuukojunkkarihäitä, eli ei voi senkään piikkiin laittaa. Ja akateemisten kesken vittuilu on vaan hieman hienostuneempaa. :LOL:

chilipatukka
Jo on ollut melkoiset häät kun käsirysyä on vejetty ja haukuttu menemään. ONNEKSI olen ollut vain häissä joissa on ollut sopusointu ja kukaan EI OLE TAPELLUT tai saati HAUKKUNUT/PUHUNUT PAHAA morsiamesta. Melko ala-arvoista sakkia täytyy olla jos pitää haukkua ja puhua pahaa seläntakana, ei voi ymmärtää.:(

Olen kyllä ollut pääasiassa sellaisissa häissä, joissa ei ole tapeltu, eikä ainakaan minun korviini ole kantautunut haukkuja tai moitteita tai purevaa arvostelua.
Omissanikaan ei tapeltu, jälkimmäisistä seikoista en sitten tiedäkään. Jos joku on haukkunut tms. on tehnyt sen ainakin korvieni ulottumattomissa.

Yhteistyössä