Oletko ollut julkkiksen kanssa sängyssä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +?+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";29112920]Yhden tv- kokin (jota nyt en itse ehkä julkkikseksi luokittele, muta kun joku mainitsi hell's kitchenin niin muistui mieleen ravintolan työtaso...), yhden iskelmälaulajan ja yhden tunnetun muusikon, joka tällä hetkelläkin listoilla. Hänen kanssaan oli pidempikin ei-seurustelu suhde.[/QUOTE]

Kääk, olin unohtaa, yksi suomalainen olympiatason talviurheilija ja yksi norjalainen mäkihyppääjä :) Saattaapa noita muitakin olla, en jaksa muistaa kaikkia...

Onhan noita muutamia ollut, musapuolelta.

Taisin olla juuri 19v täyttänyt, kun kostean ja hauskan illan päätteeksi päädyttiin Suskin kanssa hotellihuoneeseen. Taju lähti, niik täydellinen nainen...

Kyllä olen. Hän oli / on vieläkin naimisissa, mutta harrastimme seksiä monesti. Tulin raskaaksi ja synnytin hänelle terveen pojan. Siitä ei ole julkisuudessa puhuttu ja olen suojellut lastani julkisuudesta. Ja pidän asian salassa niin kauan kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Jos miss Suomi katsotaan julkkikseksi, on vastaus kyllä. Mutta emme harrastaneet seksiä, vaan istuimme siinä sängyn laidalla keskustelemassa...

Heh voin kuvitella sen keskustelun. M1es vonkaa 100 lasissa, vailla mitään toivoa.

Näin miehenä pakko todeta, että olen ollut sängyssä ihan seksimielessä kahdenkin julkkiksen kanssa. Tosin heistä tuli julkkiksia vasta sen jälkeen (ei sen takia).

Nimiä en mainitse, tiedä vaikka oikeuteen joutuisi. Toinen oli kuitenkin ex-poliitikko (nuorena teki uraa ja nyt ei enää politiikassa) ja toinen on ollut tämmönen pienimuotoinen seiskapäivää-julkkis.

Kumpikaan nyt eivät ole olleet julkkisten raskainta sarjaa, Tuskin moni heitä ees muistaisi. Seksi oli kyllä hyvää.

Heh voin kuvitella sen keskustelun. M1es vonkaa 100 lasissa, vailla mitään toivoa.

Näin miehenä pakko todeta, että olen ollut sängyssä ihan seksimielessä kahdenkin julkkiksen kanssa. Tosin heistä tuli julkkiksia vasta sen jälkeen (ei sen takia).

Nimiä en mainitse, tiedä vaikka oikeuteen joutuisi. Toinen oli kuitenkin ex-poliitikko (nuorena teki uraa ja nyt ei enää politiikassa) ja toinen on ollut tämmönen pienimuotoinen seiskapäivää-julkkis.

Kumpikaan nyt eivät ole olleet julkkisten raskainta sarjaa, Tuskin moni heitä ees muistaisi. Seksi oli kyllä hyvää.

Niijuu ja kaverinion ollut palstan tunnetuimman kirjoittajan kanssa sängyssä, en tiedä lasketaanko hänetkin julkkikseksi. Ja ei varmaan lasketa minun tiliin. Panivat kuitenkin (myös) minun entisessä sängyssä.

Yhteistyössä