Oletko ollut jossain paikassa mitä pidät harvinaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
en jaksa lukea koko ketjua, mutta veikkan ettei kovin moni ois käynyt New Yorkissa. :-)

:laugh:

Mitäs siinä hirnut, ootkos käynyt???

En oo annihelena, mutta NY on aika tavallinen - siis aika monet on siellä käyny... Minäkin...

veikkaan edelleen, että suurin osa palstalaisista ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en jaksa lukea koko ketjua, mutta veikkan ettei kovin moni ois käynyt New Yorkissa. :-)

En oo annihelena, mutta NY on aika tavallinen - siis aika monet on siellä käyny... Minäkin...

veikkaan edelleen, että suurin osa palstalaisista ei ole.

Ei ookaan. Mut ei varmaan thaimaassakaan. Mun mielestä ihan samaa luokkaa toi NY.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Mä oon ollu telkkarissa, enkä vähääkään edukseni. :ashamed:
Olikohan ajankohtainen kakkonen vai a-studo tai jotain vastaavaa.

urheiluruudussa tai tulosruudussa (en muista kummassa) Enkä myöskään ollut edukseni...

Oon käyny Niagaran putouksilla, joka tietty on aika yleinen turistikode, mutta ehkä kukaan tällä palstalla ei oo käyny? ^^

Lake Tahoe on varmaa myös sellanen, ettei täältä kovinkaan moni ole ollu.

Virossa oon ollu Tartossa, joka lienee siitä maasta harvinaisempi kaupunki kun Tallinna ja Pärnu.

Ainiin, oon ollu vapauden patsaan päässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Piti koko ketju lukea, jos joku muukin olisi käynyt Nesteen tankkerilla - ei ollut. Sitten homobaarissa Hampurissa ja Reeperbahnilla peltikadun portilla - sisään ei tosin päästy.

käyty on nesteen tankkerilla

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Oletteko käyneet Grand Canyonilla, Niagaralla, Elviksen kotona, Laura Ingalls Wilderin kotimuseossa? =) Kaupungissa nimeltä Normal hammaslääkärissä?

Tuolla, niiku tuli jo sanottua :)

Myös Salt Lake Cityssä, Park Cityssä...

Hei, Zoarissa kukaa ei varmaa täältä oo käyny, koskia laskemassa :) Länsi Massachusettsia.

Anteeksi nauruni, mutta kyllä vaan aika moni on käynyt Nykissä, melkolailla suosittu matkakohde niin turistille kuin bisneksissäkin.

Anteeksi nauruni, mutta kyllä vaan aika moni on käynyt Nykissä, melkolailla suosittu matkakohde niin turistille kuin bisneksissäkin.

Mä oon käyny niinkin perusteellisesti että kolme kertaa piti ravata läpi :snotty:

No sellaisissa paikoissa missä kovin moni ei ole käynyt on vissiin Suomen puolustusvoimien erilaiset kohteet, niissä on tullu oltua.

Muutama jäänmurtaja jäi mieleen, oli jänniä paikkoja.

Erilaisilla pienkoneilla olen päässyt lentämään (kyytiläisenä).

Eri maiden paikoista Turkin Pamukkale oli mulle se missä luukku jäi auki pidemmäksi aikaa, ja kun altaan reunalta näki ne huikeat maisemat niin mietti, että voiko tällaista ollakaan:

tour_img-388874-146.jpg

resized_ed0bc-6abfa946atmaca106.jpg

Pamukkale-Limestone-Terraces-768x512.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä