Oletko oikeisto -vai vasemmistolainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oletko siis oikeistolainen vai vasemmistolainen ajattelutavaltasi?
Mitä puoluetta kannatat /äänestit?
Ammattisi?

Mun vastaukset:
- oikeistolainen
- Kokoomus
- sairaanhoitaja AMK

vastakkaa :)

Molemmilta laidoilta löytyy joitain hyviä ajatuksia/tyyppejä, mutta myös niin paljon silkkoa, etten suostu tunnistautumaan kummankaan puolen kannattajaksi.

Puolueista arvon yleensä äänestäessä vähiten huonoa vaihtoehtoa, mikä on osoittautunut kyllä varsin haasteelliseksi.

Ammatiltani olen nykyään yrittäjä.

[QUOTE="juu";26359339]Anteeksi että olen ääliö, mutta onko vihreät oikeistolaisia, ja jos niin millä perusteella?[/QUOTE]

Suomen ainoa varteenotettava liberaalipuolue. Toki siellä on laaja vasemmistoon kallellaan oleva osastokin.

jossain asioissa keskellä, mutta usein laitavasemmalla, joskus vanhemmiten hiukan oikeallakin mutta en ikipäivänä niin paljon että voisin edes keskustaa äänestää.

yleensä menee vihreille tai vasemmistoliitolle

VTM, yrittäjä

[QUOTE="juu";26359339]Anteeksi että olen ääliö, mutta onko vihreät oikeistolaisia, ja jos niin millä perusteella?[/QUOTE]

Kaikissa sivistysmaissa vihreät luetaan vasemmistoon jonne ne myös kuuluvat. Suomen vihreät jostain syystä haluaa tämän kiistää, liekö syynä stalinismin huono muisto.

Itse olen luonnollisestikin oikeistolainen ja useimmiten olen äänestänyt kokoomusta mutta en ole 100% lojaali, jos typerehtivät niin mulla on vara äänestää muitakin. DI.

Yhteistyössä