Jos olet, niin älä matkusta Srilankaan
Saudi-Arabia pidätti naisen noituudesta epäiltynä - Saudi-Arabia - Ulkomaat - HS.fi
Saudi-Arabia pidätti naisen noituudesta epäiltynä - Saudi-Arabia - Ulkomaat - HS.fi
Samaa ihmettelen.Miksi ei saisi matkustaa Sri Lankaan?
Minä! olen kuulma noita! Mitä sanovat: "osaan lukea ajatuksia"? Kyllä Ainakin näin!Jos olet, niin älä matkusta Srilankaan
joillakin on kyky tuntea toisen intuiivisen henkilön! vaikka taikuri?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26100626:Noitien sukua olen. Tai siis ainakin yksi esivanhemmistani sai tuomion noituudesta. Oli katsonut pahalla silmällä naapurin tilaa ja niin oli viljasato mennyt ja lampaat kuolleet. Ite koitan olla tarkkana, ketä katson ja millä tavalla...ettei tuu vahinkoja.
Sama pitäisi saada suomeen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Naiset eivät saa ajaa autoa. Heidän asioistaan päättää pitkälti miespuolinen "huoltaja", joka tyypillisesti on isä tai aviomies. Vuonna 2011 pidätettiin autolla ajanut nainen.
Naiset ja miehet eivät Saudi-Arabiassa kulje julkisesti yhdessä eivätkä saa muutenkaan olla tekemissä keskenään edes työn merkeissä, elleivät he ole aviopuolisoja tai läheisiä sukulaisia.
Tyttölapsen naittaminen aikuiselle miehelle on Saudi-Arabiassa sallittua, jos lapsen isä tai huoltaja avioliittoa haluaa.
meillä suomessa kaikki ok. Eletään pumpilissa jos joku valittaa sanotaan vaan paskaa puhuu!Alkuperäinen kirjoittaja minä:Naiset eivät saa ajaa autoa. Heidän asioistaan päättää pitkälti miespuolinen "huoltaja", joka tyypillisesti on isä tai aviomies. Vuonna 2011 pidätettiin autolla ajanut nainen.
Naiset ja miehet eivät Saudi-Arabiassa kulje julkisesti yhdessä eivätkä saa muutenkaan olla tekemissä keskenään edes työn merkeissä, elleivät he ole aviopuolisoja tai läheisiä sukulaisia.
Tyttölapsen naittaminen aikuiselle miehelle on Saudi-Arabiassa sallittua, jos lapsen isä tai huoltaja avioliittoa haluaa.