Liukkaille vaimon anaaliin
Olen nähnyt ja avustanutkin kun vaimoa pannaan. Ekoja kertoja oli jo vuosia sitten kun oli vielä ilmoituksia Ratossa ja Kallessa. Olimme keskustelleet kolmannen mukaan otttamisesta useasti ja leikkineet dildolla ja kullilla kahteen reikään. Kivalta tuntuvalle miehelle sitten vastattiin ja häneltähän tuli meille vastaus muutamien päivien päässä. Mukana siisti kokovartalovalokuva vaatteet päällä ja toinen valtavasta kalusta. Mitoikisi hän ilmoitti 19/5. ja kyllä se näytti kuvassa isolta, meillä vain 14/4 kulli kotona. Tuo meitä selvästi nuorempi mies sopisi kuulemma vaimolle, Pirjolle, oikein hyvin.
Ensi tapaamisella mies tuli meille ja alkujutustelujejn jälkeen pääädyttiin saunaan. Vaimo, silloin 38v, mukavan muodokas vartalo isoilla rinnoilla ja siistitylllä tiukalla pillulla, riisui meistä ensimmäisenä vaattteet olohuoneen sohvalle ja kaverilla oli koko komeus jo pystyssä kun hän riiisui. Saunasta kaveri, Mika, lähti ensimmäisenä pesulle. Kehotin vaimoa menemään avustamaan selän pesussa. Hetkeä myöhemmin näin huuruisen lasioven läpi, että M pesee vaimoa takaapäin, kädet rintoja saippuoiden. kulli jossan pakaroiden välissä. Menin myös kohta pesuhuoneeseen ja valuvan suihkunkin äänten läpi kuului vaimon huohotusta siihen tyylin että häntä naitiin. M siirsi kätensä vaimon lantiolle ja nai täysillä nyt vaimoa takaapäin. Eivät naineet loppuun asti, vaan P otti M kullin käsiinsä ja suihkutti sen puhtaaksi käsisuihkulla ja varmsiti puhtauden ottamalla kullin suuhunsa ja imutti sitä hetken. Varmistin vaimolta, että olihan tuo iso kulli tehnyt hyvää kun sait sitä taakaapäin. P vakuutteli että kyllä, kerrankin tarpeeksi isoa...
Minä jäin kuivaamaan pesuhuonetta kun M ja P poistuivat makuuhuoneeseen. Kun tulin myös makkariin, oli vaimo nelinkontain sängyn päädyssä reunalla ja M nussi täysillä takaapäin. Juuri vaimon lempiasennosta. Myöhemmin selvisi, että hän oli pyytänyt M nussimaan nimenomaan takaapäin. Menin mukaan ja puristelemaan kulli kovana P pakaroita. Levittelin niitä niin, että peppureikä näkyi tiukkana ryppyisenä ja kiihottavana myös Mikalle. Kehotin M vetämään kullinsa pois pillusta ja pyörittelemään liukasta terkaa peppureiällä. M liukastutti sormiaan pillussa ja työnsi hitaasti ensin yhden ja sitten toisenkin sormen rystysiä myöden P perseeseen. M kysyi saako hän tätäkin sormet syvällä perseessä. Juuuh huokaisi P. Otin liukkarin ja valutin sitä peppuvakoa pitkin peppureiällä ja sormin siitä sisään. Samoin voitelin M ison kalun liukkarilla ja ohjasin sen P peppureiälle. M otti vaimoa lanteista kiinni ja alkoi avustuksellani tunkeä tuota isoa kullia vaimoon perseeseen. Minä levittelin peppureikää ja pikkuhiljaa kullin terska painui sisään. P sanoi pidä siinä vähän aikaa ja totutteli tuohon isoon kulliin perseessään. Nyt jatka hitaasti vaati P. Pikkuhiljaa kulli oli kokonaan vaimossa. Taas vaimo vaati M olemaan paikaallaan tovin, minä kädet vaimon pakaroissa, Nyt jatka kuului P suusta. M aloitti hitaan panon vaimon perseeseen. M pyysi vaimoa sanomaan sitten kun saa nussia täysillä. Kohta jo vaimo sanoikin, juuuh, nyt nussi kovaa. M kertoi olleensa runkkaamatta koko viikon ja sanoi et häneltä voi ekat tulla helposti. Ja kun vielä nai tiukkaan perseeseen. Minä puristelin M palleja samalla kun hän jyysti vaimoa. Saanko laskea sisään perseeseen kysyi M. Juuuhh, laske sanoi vaimo. M jäykistyi ja alapää nytkähteli 4-5 kertaa kun hän tyhjensi lastit peppuun. Vaimo oli saanut jo monta orkkua panon aikana, sekä kädellä klittaa auttaen että ilmankin. P saa orkkuja pelkästä persepanowtakin ilman että tarvii auttaa pilllua hieromalla. Hetken kulutttua M veri löystyvän kullinsä perseestä. Samalla ekat spermaryöpsähdykset valui ulos perseestä. Minä lirkuttelin reikaan ja levittelin spermaan omale kullilleni liukkariksi. Varmistin P että kai tonne peppuun saa toinenkin kulli panna. Juuuh, nussi vaan. Minulla ei kauaa kestänyt kun laukesin kanssa P peppuun. Oli eka kerta kun pääsin liukkaille peppuun, sen jäkeen ollaan harrastettu sitä useinkin, sekä M että muiden kanssa. Mikasta tuli meille pariksi vuotta vakkari kunnes vakiintui. P kävi myös välillä yksin M luona naitavana ja ottivat minulle kuvia kun M kulli oli milloin P suussa, milloin pillussa tai perseessä.
Kimppailut jatkuu meillä edelleen vaikka ollaan jo vähän varttuneempia