Oletko nähnyt kun puolisoa pannaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten asiat tuosta etenivät? Kerroitko mitä näit? Miltä sinusta tuntui?
Katselin hetken ja minulla seisoi todella kovaa. Lähdin pois ja salaparikin palasi tanssilattialle. En puhunut vaimolle mitään näkemästäni. Yöllä menimme kotiin ja minä olin kiimassa, panetti. Vaimo halusi välttämättä mennä suihkuun ja sain sen jälkeen panna. Tulin todella nopeasti, kun ajattelin olevani jälkiliukkailla. Vaimokin tuntui tosi kiihottuneelta. Taidan olla aisuri, koska haluaisin lisää kokemuksia. Yritän ottaa tätä puheeksi.

Ap on kirjoittanut fantasioita juuri tuonne ehdotettuun paikkaan. Tänne olisi kiva kuulla oikeita tarinoita. Kun niitä ei paljoa ole, niin toinen fantasia on se, että vaimo oikeasti antaisi vieraalle ja kertoisi siitä minulle. Onko tälläisia kokemuksia? Minkälaisessa tilanteessa vaimo on antanut ja miten on kerrottu. Omasta mielestä parasta olisi päästä itse sitten panemaan ja siinä samassa vaimo kertoisi.

Kyllähän tuota tapahtuu, Ensimmäisen kerran MINÄ RIISUIN vaimoni kun serkkuni oli käymässä ja jokunen snapsi vodkaa huuhdeltu alas. Myöhemmin vaimo kertoi että haluaa naida vapaasti luvallani muita miehiä, myös halusi antaa kaikille kavereilleni naintia keskenään, muutama vuosi myöhemmin kertoi että HÄNESTÄ ON TULLUT H U O R A, Eikä sekään tuntunut pahalta, kulleja oli saanut silloin jotakuinkin 15-30 siihen mennessä.

Oltiin yksissä kesä juhlissa jos oli myös tuttava pariskunta. Heidän kanssaan olimme aika tiiviisti koko illan. Jossain vaiheessa huomasin että vaimo on ollut jo aika pitkään ”poissa” ja lähdin katselemaan missähän mahtaa olla. Sisällä kuulin jotain ääniä huoneesta ja tunnistin ne vaimoni huokauksi. Koputtamatta avasin varovasti huoneen ovea ja näin vaimoni paljaan pepun ja tutun parin miehen kalun menevän sisään vaimoni pilluun.

• Tykkää
Reactions: Msrko31
Puolisoni (mies) "rysän" päällä naimisissa olevan siskoni kanssa.
Illanistujaisissa huomasin mieheni ja siskoni hävinneen olohuoneesta, odottelin jonkin aikaa kunnes lähdin ulos hakemaan heitä.
Kesä kun oli , oli lämmintä ja valoisa.
Vierasmajan parisängyllähän he olivat panohommissa oikein lähetyssaarnaaja asennossa. Meno oli kovaa jäin salaa katselemaan ja kiihotuin kovasti näkemästäni.Aikaisemmin en ollut nähnyt kahden kiimaisen panoa ja kyllä minussa hormonit lähti liikkeelle.
Menin takaisin tupaan ja tunsin kuinka alapäässäni kostumaan. Siinä yksin mietin tyytybäisenä että on hyvä kun kaksi nauttii salaa seksistä ja kiihkeästä panosta.
Mieheni ja siskoni saapuivat tupaan posket punaisena ja siskoni käveli kuin ankka. Sanoivat olleensa kävelyllä.
Oli jo myöhäinen ilta ja sanoin meneväni nukkumaan. Mieheni tuli myös aviovuoteeseemme. Sisko oli mennyt vierashuoneeseen nukkumaan.
minun teki nyt kovasti panoa ja kyllähän mieheni vielä jaksoi hommat tehdä.
Minusta tuntui oikein kiihottavalta kun tiesin mieheni kalun olleen vähän aikaa siskoni pillussa.
Tämä on tosijuttu kun vielä olimme nuorempia.

• Tykkää
Reactions: Msrko31
Liukkaille vaimon anaaliin

Olen nähnyt ja avustanutkin kun vaimoa pannaan. Ekoja kertoja oli jo vuosia sitten kun oli vielä ilmoituksia Ratossa ja Kallessa. Olimme keskustelleet kolmannen mukaan otttamisesta useasti ja leikkineet dildolla ja kullilla kahteen reikään. Kivalta tuntuvalle miehelle sitten vastattiin ja häneltähän tuli meille vastaus muutamien päivien päässä. Mukana siisti kokovartalovalokuva vaatteet päällä ja toinen valtavasta kalusta. Mitoikisi hän ilmoitti 19/5. ja kyllä se näytti kuvassa isolta, meillä vain 14/4 kulli kotona. Tuo meitä selvästi nuorempi mies sopisi kuulemma vaimolle, Pirjolle, oikein hyvin.

Ensi tapaamisella mies tuli meille ja alkujutustelujejn jälkeen pääädyttiin saunaan. Vaimo, silloin 38v, mukavan muodokas vartalo isoilla rinnoilla ja siistitylllä tiukalla pillulla, riisui meistä ensimmäisenä vaattteet olohuoneen sohvalle ja kaverilla oli koko komeus jo pystyssä kun hän riiisui. Saunasta kaveri, Mika, lähti ensimmäisenä pesulle. Kehotin vaimoa menemään avustamaan selän pesussa. Hetkeä myöhemmin näin huuruisen lasioven läpi, että M pesee vaimoa takaapäin, kädet rintoja saippuoiden. kulli jossan pakaroiden välissä. Menin myös kohta pesuhuoneeseen ja valuvan suihkunkin äänten läpi kuului vaimon huohotusta siihen tyylin että häntä naitiin. M siirsi kätensä vaimon lantiolle ja nai täysillä nyt vaimoa takaapäin. Eivät naineet loppuun asti, vaan P otti M kullin käsiinsä ja suihkutti sen puhtaaksi käsisuihkulla ja varmsiti puhtauden ottamalla kullin suuhunsa ja imutti sitä hetken. Varmistin vaimolta, että olihan tuo iso kulli tehnyt hyvää kun sait sitä taakaapäin. P vakuutteli että kyllä, kerrankin tarpeeksi isoa...

Minä jäin kuivaamaan pesuhuonetta kun M ja P poistuivat makuuhuoneeseen. Kun tulin myös makkariin, oli vaimo nelinkontain sängyn päädyssä reunalla ja M nussi täysillä takaapäin. Juuri vaimon lempiasennosta. Myöhemmin selvisi, että hän oli pyytänyt M nussimaan nimenomaan takaapäin. Menin mukaan ja puristelemaan kulli kovana P pakaroita. Levittelin niitä niin, että peppureikä näkyi tiukkana ryppyisenä ja kiihottavana myös Mikalle. Kehotin M vetämään kullinsa pois pillusta ja pyörittelemään liukasta terkaa peppureiällä. M liukastutti sormiaan pillussa ja työnsi hitaasti ensin yhden ja sitten toisenkin sormen rystysiä myöden P perseeseen. M kysyi saako hän tätäkin sormet syvällä perseessä. Juuuh huokaisi P. Otin liukkarin ja valutin sitä peppuvakoa pitkin peppureiällä ja sormin siitä sisään. Samoin voitelin M ison kalun liukkarilla ja ohjasin sen P peppureiälle. M otti vaimoa lanteista kiinni ja alkoi avustuksellani tunkeä tuota isoa kullia vaimoon perseeseen. Minä levittelin peppureikää ja pikkuhiljaa kullin terska painui sisään. P sanoi pidä siinä vähän aikaa ja totutteli tuohon isoon kulliin perseessään. Nyt jatka hitaasti vaati P. Pikkuhiljaa kulli oli kokonaan vaimossa. Taas vaimo vaati M olemaan paikaallaan tovin, minä kädet vaimon pakaroissa, Nyt jatka kuului P suusta. M aloitti hitaan panon vaimon perseeseen. M pyysi vaimoa sanomaan sitten kun saa nussia täysillä. Kohta jo vaimo sanoikin, juuuh, nyt nussi kovaa. M kertoi olleensa runkkaamatta koko viikon ja sanoi et häneltä voi ekat tulla helposti. Ja kun vielä nai tiukkaan perseeseen. Minä puristelin M palleja samalla kun hän jyysti vaimoa. Saanko laskea sisään perseeseen kysyi M. Juuuhh, laske sanoi vaimo. M jäykistyi ja alapää nytkähteli 4-5 kertaa kun hän tyhjensi lastit peppuun. Vaimo oli saanut jo monta orkkua panon aikana, sekä kädellä klittaa auttaen että ilmankin. P saa orkkuja pelkästä persepanowtakin ilman että tarvii auttaa pilllua hieromalla. Hetken kulutttua M veri löystyvän kullinsä perseestä. Samalla ekat spermaryöpsähdykset valui ulos perseestä. Minä lirkuttelin reikaan ja levittelin spermaan omale kullilleni liukkariksi. Varmistin P että kai tonne peppuun saa toinenkin kulli panna. Juuuh, nussi vaan. Minulla ei kauaa kestänyt kun laukesin kanssa P peppuun. Oli eka kerta kun pääsin liukkaille peppuun, sen jäkeen ollaan harrastettu sitä useinkin, sekä M että muiden kanssa. Mikasta tuli meille pariksi vuotta vakkari kunnes vakiintui. P kävi myös välillä yksin M luona naitavana ja ottivat minulle kuvia kun M kulli oli milloin P suussa, milloin pillussa tai perseessä.

Kimppailut jatkuu meillä edelleen vaikka ollaan jo vähän varttuneempia :)

Vaimon työpaikalla oli kesäjuhlat, jossa oli puolisot mukana. Juhlapaikkana iso merenrantatalo ja rantasauna. Illalla näin kun vaimon työkaverin mies jutteli tiiviisti vaimoni kanssa ja vaimoa tuntui naurattavan. Myöhemmin olin menossa vessaan ja näin kun vaimoni haki juotavaa keittiöstä. Tämä mies oli vieressä ja puristeli vaimoni takapuolta, joka oli verhottu vain ohueen kesämekkoon. Vaimo hymyili ja läpsäisi kättä muodollisesti pois. Mies jatkoi puristelua ja vaimo vain nojasi tiskipöytään. Ilta jatkui, porukka humaltui lisää. Seuraava vaihe oli se, että tämä pari istui sohvalla, tanssilattialla oli porukkaa. Vaimo ja mies suutelivat avoimesti sohvalla ja vaimo veti miestä niskasta. Työkaverit huomasivat tämän ja katsoivat vähän ihmeissään. Miehen vaimoa en silloin nähnyt missään. Pysyttelin muualla, koska minua hävetti olla petettävänä. Olin yläkerran parvekkeella juttelemassa muiden kanssa, kun näin vaimon ja miehen kävelevän valaistua polkua rantasaunaa kohti. Odotin hetken ja lähdin kohti rantasaunaa. Minua suututti ja ajattelin, että haen vaimon pois, tilaan taksin ja lähdemme kotiin. Ennen kuin ryntäisin saunan tupaan, ajattelin, että menen takakautta ja katson ikkunasta jatketaanko siellä suutelua. Ulkona oli jo hämärää ja saunatuvassa himmeä kattovalo. Tulin sivuikkunan luo, seisoin kiven päällä ja sain pääni ikkunan alareunalle. Meinasin tippua kiveltä, kun näin mitä tuvassa tapahtui. Vaimoni oli kontillaan lattialla, miehen housut nilkoissa ja vaimoni otti vierasta munaa suuhun. Näky oli toisaalta raivostuttava, mutta toisaalta kiihottavinta ikinä. Oma vehkeeni ponkaisi pystyyn housuissani. Mies nautti suihinotosta ja alkoi vetää vaimon mekon olkaimia sivuun ja sai yläosan pudotettua vyötärölle. Seuraavaksi lähtivät pitsiset rintaliivit olkapäiltä, mies auttoi rinnat ulos kupeistaan ja vaimo jatkoi imemistä rinnat heiluen. Mies nosti vaimon ylös, suuntasi hänet tuvan sohvalle. Vaimo nosti itse hameen helman ylös, heitti pikkuhousut sohvalle ja levitti jalkansa. Mies asettautui jalkojen väliin ja ohjasi kädellä seisovan munansa kohti vaimoni märkää ja varattua pillua. Mies aloitti panemisen kovalla tahdilla ja kuulin ohuen ikkunan läpi vaimoni vinkumisen. Vaimo hieroi klitorista samalla kun mies pani. Hän vinkui ja hoki, että tule tule. Käden liike kiihtyi ja vaimo sai. Mies veti yhä vaativana seisovan munan ulos, käänsi vaimon kontilleen sohvalle. Vaimo nojasi uupuneena sohvan selkänojaan ja mies painoi sisään, otti lanteista kiinni, painoi muutaman pitkän työnnön ja karjahti. Minä hapuilin oma vehje kovana alas kiveltä ja lähdin nöyryytettynä kävelemään kohti mökkiä.

Kiihottaa kovasti ajatus, että pääsisin katsomaan kun vaimoni antaa vieraalle. Kaikista eniten niin, että olisin salakatselijana. Jossain juhlissa, mökillä tms. Onko tällaisia kokemuksia? Ja jos niistä saisi pikku kertomuksia.
Missä tapahtui, miltä tuntui katsoa, piditkö omana tietonasi? Toisena vaihtoehtona ihan sovitusti, niin että vieras panee ja mies katselee.
Tuo on aika yleinen fantasia miehille. Itse olen nainen ja pidän suunnattomasti, kun saan katsella mieheni naivan vierasta miestä.

Seurustelumme alkuvaiheessa 21-22v iässä tyttöystäväni kanssa olimme paljon yhdessä mutta oli myös useita viikonloppuja kun ei nähty koska oltikn eri paikkakunnilla. Kerran päätin sitten yllättää positiivisesti tulemalla yllätyskäynkille sopimatta.

Hän asui rivitalossa vuokralla ja ovet oli kotona ollessa usein auki. Lapsin sisälle huhuilemaan iloisena. Eipä kuulunut mitään mutta olut ja siiderijuomia oli muutamia pöydillä. Kun pääsin olohuoneeseen niin ikkunastahan avautui karu näkymä takapihalle jossa tätä muijaa jyystettiin takaapäin ja aurinkotuolissa tämä imutti toista.

Järkytyin mutta jäin sohvalle hetkeksi tuijottamaan tuota epätodellista näkyä. Äikät rynkytti hurmoksessa ja aikani seurattuani poistuin. Erohan siitä tuli.

Tää mirkku pisti krapulakiiman piikkiin. Oli bogannu jatkovieraat baarista ja aamulla vähän hormoonit päässy irti krapulassa joka oli herättänyt kimppakivahaaveet.

On hyvinkin tuttua puuhaa painaa oma tavanomaista suurempi kalu liukkaaksi pantuun pilluun.
Viimeksi vappuyönä vaimo tuli baarista vasta aamuyöllä kuuden paikkeilla.
Oltiin yhdessä liikkeellä, mutta minulle tuli talonrakennusprojektin tuoman väsymyksen vuoksi halu lähteä kotiin jo aikaisemmin.
Vaimo on tosi sensuelli, hoikka pitkäsäärinen täysin sheivattu blondi. Pukeutuu aina ulos mentäessä tosi seksikkäästi. On stayupit, korkeat piikkikorkonilkkurit tai pitkät saappaat, lyhyt hame ja tiukka antava yläosa. Aina ilman pikkareita liikkeellä. Vahva meikki ja laitetut pitkät hiukset.
Oli tavannut baarissa tuttavan italialaisen kaverin minun lähdettyäni. Tumma mukava pitkätukkainen mies, joka oli kuulemma vienyt heti ”jalat alta”. Olivat menneet samassa rakennuksessa olevaan hotelliin (jossa miehellä oli ollut huone) ja panneet.
Yöllä havahdun, kun peitto siirtyi päältäni pois ja vaimon käsi tuli kullilleni.
Sukat ja nilkkurit edelleen päällä, yläosa paljaana. Vaimo kuiskasi korvaani, että arvaat kulta varmasti mitä pillussa on tarjolla. Iso kaluni oli välittömästi kovana täydessä mitassa. Vaimo tuli hajareisin päälle ja ohjasi minut hitaasti sentti sentiltä ihanan liukkaaseen, avoimeen ja huolella pantuun pilluun. Ja taas kerran pumppasin kyrvälläni vieraat spermat ulos ja omat tilalle.

En ole nähnyt, mutta yläkerrasta alakertaan kuului. Kun menin vähän ajan kuluttua ylös, pystyin myös haistamaan puolisoni naimatuoksun ja parhaan kaverini hienhajun.

Oltiin herätty ravintolaillan jälkeen krapulassa meiltä kaverin kanssa, hörpittiin kaffetta ja rouva tuli keittiöön kylpytakissa, tukka sekakaisin, sanoin eikös olekkin seksikäs pörröpää ja pantavan hyvä nainen! Rouvalla oli illan höyryt viellä päässä ja repäisi kylpytakin pois, vain pikkarit peittivät suloaan, huudahti pannaanko sitten. Katsoin vuorotellen kumpaakin ja sanoin kaverille ekaksi! Otin rouvaa kädestä kiinni ja mentiinsohvalle, ei sinä aamuna lämmitelty, vaan alettiin naimaan rouvaa ja naitiinkin hyvän ajan kuin krapulassa yleensäkin. Hyvin nussitun tuokion jälkeen mentiin hymyssäsuin kahville. Rouva meni takaisin lepäämään ja kun kaveri oli lähtenyt rouva kömpi ylös ja pyysi että unohdetaan tapahtunut, kun meni vähän yli ja lupasin unohtaa, muttei tuollaista unohda.

Oltiin herätty ravintolaillan jälkeen krapulassa meiltä kaverin kanssa, hörpittiin kaffetta ja rouva tuli keittiöön kylpytakissa, tukka sekakaisin, sanoin eikös olekkin seksikäs pörröpää ja pantavan hyvä nainen! Rouvalla oli illan höyryt viellä päässä ja repäisi kylpytakin pois, vain pikkarit peittivät suloaan, huudahti pannaanko sitten. Katsoin vuorotellen kumpaakin ja sanoin kaverille ekaksi! Otin rouvaa kädestä kiinni ja mentiinsohvalle, ei sinä aamuna lämmitelty, vaan alettiin naimaan rouvaa ja naitiinkin hyvän ajan kuin krapulassa yleensäkin. Hyvin nussitun tuokion jälkeen mentiin hymyssäsuin kahville. Rouva meni takaisin lepäämään ja kun kaveri oli lähtenyt rouva kömpi ylös ja pyysi että unohdetaan tapahtunut, kun meni vähän yli ja lupasin unohtaa, muttei tuollaista unohda.
Ollaan kännissä tai krapuloissa, se on luulisin yleisin tapa nähdä vaimoa naitavan, kännissä ei ole kontrollia ja krapuloissa ei kontrollia ja herkässä tilassa. En ole nähnyt vaimoa naitavan, mutta olen krapulaista vaimoa nainut kynttilöillä, kurkulla, spraypurkilla ym. Vibrannut hammasharjalla ja pesyt hänen hampaansa sen jälkeen ja mitä ei selvinpäin voisi edes ehdottaa!
Jos saisin nähdä vaimo toisen kundin naitavana, niin todennäköisesti oltaisiin krapuloissa minä ja vaimo, ehkä kundikin.

Haluaisin nähdä vaimon olevan pantavana, ihan uteliaisuudesta, miten rouva olisi ennen sitä, sen aikana ja myöhemmin, tietenkin oma suhtautuminen kiinostaa. Ehkä kerta riittäisi.

En ole nähnyt, mutta yläkerrasta alakertaan kuului. Kun menin vähän ajan kuluttua ylös, pystyin myös haistamaan puolisoni naimatuoksun ja parhaan kaverini hienhajun.
Lisään vielä, että ketään ei näkynyt. En jäänyt etsimään vaan lähdin kaljalle lähikuppilaan. Tunnin kuluttua kaverini tuli muina miehinä pöytääni istumaan. Kysyin, että oliko hyvä pano vai jäikö jotakin kesken. Hän kalpeni ja meni ihan hiljaiseksi. Sanoin hänelle: Kun seuraavan kerran tekee mieli panna vaimoani, varmista, että en tule häiritsemään ja käy suihkussa. Muuten OK.

Olimme lähdössä hyvän kaverini kanssa lätkämatsia katsomaan. Minulla oli työpäivä 16:een asti kaverilla vapaapäivä. Vaimoni oli äitiyslomalla 3kk vauvan kanssa, joten sovimme, että kaverini menisi meille odottamaan, kun tulen töistä joskus 16:20 aikoihin. Pomo sanoikin yllättäen, että nyt on tullut niin hyvää tulosta, että voitte lähteä klo 14. Ajelin kotipihaan ja menin varovasti sisään, ajattelin yllättää. Se olinkin minä, joka yllätettiin. Kaverini työnteli paksua kaluaan vaimoni pilluun takaapäin ja vaimoni kiljui riemusta. Katselin hetken ja poistuin varovasti. Ajoin huoltoasemalle ja tilasin kahvin. Puntaroin tilannetta ja mietin. Kaverini nautti, vaimoni nautti ja sai piristystä koliikkivauvan kanssa elämään. Minulta ei ollut pois mitään. Ostin iltapäivälehden, luin sen ja seurasin kelloa, milloin on soveliasta mennä kotiin. Ajoi pihaan ja rymistelin sisään. Siellä istuivat kahvipöydässä kiltisti. Sain minäkin kupillisen ja sitten lähdimme kohti naapurikaupungin jäähallia. Pari tuntia sitten näkemääni en palannut silloin enkä muulloinkaan.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä