Oletko myrkyttänyt lapsesi?

  • Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
..
Mulla on niin epätasainen iho että näyttäisin ihan hirviöltä jos en käyttäisi meikkivoidetta ja peitepuikkoa.

Musta tuntuu että pahempaa lapselle on tollanen hemmetinmoinen stressaaminen ku normaali elämä.

ja ihan älytöntä vetää tähän että olis sama asia vetää olutta ja tupakkaa ku meikata. Jokainen järkevä tajuaa ihan vaan ajattelemalla että eiköhän se meikkaaminen ole pienempi paha.

Onko tutkimus tehty vain turun alueella? voiko tuollaisia päätelmiä muka tehdä yhden kaupungin perusteella.
 
ilmeisesti sitten juu.. laitoin meikkiä, värjäytin hiuksia, käytin dödöä, rasvasin koko kroppaani vähintään joka toinen pv, söin karkkia, join limsaa, hain mäkistä hamppareita ja ehdinpä ihan alussa vetää kunnon lärvitkin, ennenkuin tiesin raskaudesta :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Phuooohhh.. Siis kaikkien pitäis olla jotain meikittömiä harakanpesiä? :D
Mä olen meikkittäkin hyvän näköinen :). Mulla on melkein mustat, pitkät, paksut hiukset. Samoin ripset ja kulmakarvat on melkein mustat luonnostaan, joten ei tartte edes niitä tummennella. Ihon on myös ihan hyvä.

Toki meikillä kaunistuu, mutta en mä jaksa joka päivä tälläytyä. Hyvin on pärjännyt ilmankin.
 

Yhteistyössä