OLETKO MUSTASUKKAINEN MIEHESTÄSI?

Kun on todella ollut vaikeata suhteessa, niin silloin olen huomannut olevani mustasukkainen. Eräs nainen kun on vähän sellainen kovaksi keitetty bitch, joka on todella itsevarma bisnesnainen. Se kun on joskus keikistellyt miehelleni; niin tahtoi sitten kalvaa tuo eukko mieltäni.
Kieltämättä en pidä hänestä vieläkään, enkä varmasti koskaan tule pitämään. :kieh:

Mutta ajatellut olen että silloin kun suhde on epävarmalla tolalla, niin pettää voi varmasti.
En usko että mieheni on pettänyt koskaan, mutta sitä ei koskaan tiedä vaikka niin joskus tapahtuisi. Itsestänikään en tiedä...Silloin kun tunteet heittää ja tuntuu että "kukaan ei välitä, enkä minä välitä", niin on varmasti helppo loikata sinne aidan toiselle puolelle...

En siis katsele maailmaa ruusuisten lasien läpi! B)

vm 74
En ole, ksoka mies on kaiken vapaa-aikansa kotona, ei oel naispuolisia ystäviä jne. Ei ole aihetta edes keksimällä.

Mutta tiedän, että olen mustis melko helpostikin, jos on aihetta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:11 Waimo kirjoitti:
Olet tai et, miten se ilmenee?
Häiritseekö parisuhdettanne, jos olet?
Miksi olet mustis ,miksi et?

Minä en ole, nuorempana olin hirveä takertuja, omistushaluinen ja mustis, mut ikä tuonut varmuutta ja tasapainoisuutta!
Olen yhä edelleen ja ihan liikaa :/ .Se on mun luonteeni.

Joskus enemmän, yleensä vähemmän =) Siis muutama naikkonen tuttava piirissämme on semmosia jotka saa mustasukkasuuden nostamaan päätään. Toinen on seurustellut mieheni kanssa aikoinaan ja sit iskenytkin mieheni kaverin. Ja se jotenki sit puhuu ain niin vihjailevasti miehelleni... Tosin mieheeni voin luottaa mutta... Ei oo kiva jos ex- tyttöystävä kiilaa kainaloon vaikka oma mies ois vieres! Ja toinen naikkonen on aikanaan ehottanut miehelleni et jos hän jättää oman ukkonsa ja et oisivat sit lyönneet hynttyyt yhteen. Ja tää kyl sit näyttää sen et se on VIELÄKIN tosi kiinnostunut miehestäni. Kyllä se kummasti tekee mustasukkaisuutta vaikka mies ei ole kiinnostunut kumpaisestakaan.
Mutta noin niinku muuten en hirveen mustasukkanen oo...

olemme molemmat terveellä tavalla, pitää sitä sopivasti olla. Esim jos pukisin itseni vähiin vaatteisiin ravintolaan niin mun mies ei kyllä hyväksy sitä. Ja minusta se on ihan ok. Miksi näytellä muille miehille paljasta pintaa kun omakin mies on.

Yleensä en. Mutta nyt kun en ole ihan kotonani oman kroppani kanssa, enkä tunne itseäni missään muodossa viehättäväksi, niin pelkään, että en ole miehelleni tarpeeksi vetävä, enkä voi sietää ajatusta hänestä katselemassa muita.

Mutta eiköhän tämä ole poikkeustilanne. Kun saan taas kroppani kuntoon niin varmaan itsetuntokin nousee kohisten.

Pix
En ole. Jos ukko tuntee vetoa muihin naisiin, on täysi vapaus kerätä kamansa ja poistua. Mä en tässä iässä viitti piipittää jonkun miehen perään enkä vaivaudu olemaan mustasukkainen.

Jossie
Ikävä kyllä olen tosi mustasukkainen :ashamed: Toisinaan tuntuu et tuleeko tästä suhteesta mitään, kun omassa mielessä pyörii jatkuvasti epäluuloiset ajatukset ja yritä siinä sit hillitä itseäs!
Mua etoo miehen tapa tuijottaa lenkkeileviä naisia ym. kulkijoita pitkään. En ole kehdannut asiasta huomauttaa, eihän ne huomauttelet muuta sitä tosi asiaa miksikään et ukolla silmät hakeutuu aina niihin muiden akkojen p*rseisiin!
Tiedän et tää sairaalloinen mustasukkaisuus johtuu meidän värikkäästä historiasta, suhteemme ollessa "tapailuasteella" mies sattui pettään mun luottamuksen muutamaan otteeseen ja jätti silloisella käytöksellään mulle tosi pahan kompleksin :/
Moni varmaan kysyis et miks mä sit elän vielä tässä suhteessa - rakkaus on niin sokeaa.... :kieh:
Nykyään ukko on kuin toinen ihminen, omistautuu perhe-elämälle, mut ei se tee mennyttä tekemättömäksi. Joskus odotan sitä päivää etten vain enää jaksaa yrittää elää mustasukkaisuuden ja pelon kanssa, et sitä vaan lähtee menemään ilman mitään tunteiluja. Oon elänyt tällaisessa suhteessa ennenkin ja tiedän et jonain päivänä olen kyllästynyt elään pelon vankina, mut sitä päivää täytyy odottaa, nyt en ole vielä valmis lähtemään.
Ukko pelkää et keksin yhtäkkiä erota, se ei tiedä et sen pelko on todellinen. Mulkoilkoot rauhassa salaa muiden akkojen kuvia (luulee etten tiedä), kyllä mullakin on kait sit oikeus hautoa salaa sitä päivää et lähen menemään. Ja olen pohtinut et tää on myös hyväksi meidän lapselle, haluan saada jonain päivänä vielä mielenrauhan enkä olla ikuisesti tällainen hermoraunio "hautoja"!
Ja se luottamuksen rakentuminen ei nyt vaan ole sattunu onnistuun, toinen osapuoli sattuu olemaan siinä määrin tunteeton, ettei voi käsittää miksi en pysty luottaan. (Herraa ei ole koskaan petetty, eikä siis tiedä kuinka hankalaa on saada luottamusta takaisin kaiken p*skan jälkeen!)

Sitäpaitsi, olishan niitä ottajia ollut minullakin! :whistle: ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:11 Waimo kirjoitti:
Olet tai et, miten se ilmenee?
Häiritseekö parisuhdettanne, jos olet?
Miksi olet mustis ,miksi et?

Olen, olen olen... todella mustasukkainen!
ei se nyt häiritse kauheasti, mies tietää että se on vain mustasukkaisuutta.
en tiedä miksi olen mustis,,,, omituista kyllä mutta en tiedä. en vaan tahdo että mies ihastuisi johonki heitukkaan joka tyrkyttää per*ettään siinä.... hmm...

Olen sopivassa suhteessa, terveellä tavalla. Mielestäni suhde on pystyyn kuollut, jos ei pienintäkään mustankipeyttä suhteessa ilmene. Mittasuhdekaavio on tietysti jokaisella eri. Meillä mustasukkailu on molemmin puolista ja ajoittaista. Asiat voidaan kuitata huumorilla eikä ilmene mitään henkistä tai fyysistä vallankäyttöä.

Pipsa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olemme molemmat terveellä tavalla, pitää sitä sopivasti olla. Esim jos pukisin itseni vähiin vaatteisiin ravintolaan niin mun mies ei kyllä hyväksy sitä. Ja minusta se on ihan ok. Miksi näytellä muille miehille paljasta pintaa kun omakin mies on.
Peesi.

Yhteistyössä