Oletko mielestäsi neuroottinen ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä ainakin olen B)

Hämähäkkikammoni on melko neuroottista (ei kuitenkaan ihan fobia )

Mulla on aika usein pakkoajatuksia, samat ajatukset pyörii inhottavasti mielessä.

Olen tosi hysteerinen, en tykkää yhtään nukkua teltassa ja pelkään olla yksin yötä kotona :D :D

Ei mulla mitään oikeita neurooseja ole, mutta olen kyllä neuroottinen luonne :xmas:

Hämähäkkejä kohtaan on neuroosi, ellei jopa fobia. En pysty olemaan samassa huoneessa....jos lähelle tulee hämppi, saan hirveän paniikkikohtauksen ja sit lamaannun täysin.

En ole mielestäni neuroottinen, mutta jostain syystä esim. tiukkaa paitaa riisuessani se ahdistaa hirveästi, kun paita on hetken kasvojen edessä. Tuntuu, etten happea saa! Samoin miehet tiukat halit häntä itseään vasten ahdistaa, kun tulee sama ahtaanpaikan kammo :laugh:

hmm.. kai jonkinlainen sairausneuroosi voisi olla.. "varmaankin kielessä oleva haava on syöpää ja ja aivoissa on varmaan kasvain kun pyörryttää yms.." :snotty:

No joo. Tavallaan olen neurooseihin taipuvainen. Kehittelen itselleni
helposti pakkotoimintoja ja pinttyneitä tapoja. Olen myös kaavoihin kangistunut.

Mutta neurooseina mulla on käsien pesu (omat, lasten ja miehen),
Käsidesi, siisteys ja puhtaat vaatteet. Kädet likaisena esim. kaupungilla alkaa ahdistaa, epäsiisteys inhottaa, saan traumoja sellaisista aikuisista
ja lapsista, joilla viikon ruokalista paidalla ja naamalla ja kädet sellaiset lapsen mälväinhanuolensormenikoskenjokapaikkaanmakkaravoikädet. :x :D :saint: :whistle:

Joo ja ihmistungokset ahdistaa. Mä inhoan ruuhkaa ja liian lähelle tulevia outoja ihmisiä.

Yhteistyössä