Oletko maksanut paypalilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Olen viime marraskuusta lähtien ostanut lähes kaikki lastemme vaatteet ulkomailta. Suurimmaksi osaksi maksanut paypal'in kautta ja hyvin toimii. Rekisteröidyin ja ilmoitin luottokortin tietoni. Mitään ongelmia ei ole ollut. Paypal ostokseni näkyvät luottokorttilaskulla. Olen ollut hyvin tyytyväinen. Jonkin verran olen saanut roskapostia ns. "urkintaviestejä", mutta ne olen poistanut heti. Virallinen Paypal ei koskaan pyydä ilmoittamaan mitään salasanoja sähköpostitse, joten tällaiset urkintaviestit ovat niitä höpö-juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nettishoppailija:
Hei! Olen viime marraskuusta lähtien ostanut lähes kaikki lastemme vaatteet ulkomailta. Suurimmaksi osaksi maksanut paypal'in kautta ja hyvin toimii. Rekisteröidyin ja ilmoitin luottokortin tietoni. Mitään ongelmia ei ole ollut. Paypal ostokseni näkyvät luottokorttilaskulla. Olen ollut hyvin tyytyväinen. Jonkin verran olen saanut roskapostia ns. "urkintaviestejä", mutta ne olen poistanut heti. Virallinen Paypal ei koskaan pyydä ilmoittamaan mitään salasanoja sähköpostitse, joten tällaiset urkintaviestit ovat niitä höpö-juttuja.

mistä ostat? jos saa udella :ashamed: :whistle:

Enimmäkseen eBay'sta. Englannista ja Usasta. Siellä useimmat myyjät hyväksyvät juuri Paypal'in maksutavaksi. Olen löytänyt ihania merkkejä, joita ei kaikkia edes Suomesta saa. Kenkähöperönä mulla on lähtenyt mopo käsistä jo aikoja sitten... Ihania poposia löytyy sivukaupalla. Oikeastaan en ole pettynyt kertaakaan, vaikka olen ostanut myös paljon käytettyjä vaatteita. Usasta ostettaessa kannattaa tutustua myös tullaussääntöihin, mutta ei minulla ole yksikään eBay'n paketti jäänyt tulliin. Usasta nettikaupasta ostettaessa olen joutunut lunastamaan paketit tullista (eli olen sitten maksanut paketista myös verot). Tullin sivuilta löytyy tarkempaa tietoa, milloin paketista pitää maksaa verot.

Joo, jotain siihen suuntaan se oli. Muistelen, että jos tullimaksut ja verot jää alle n. 10e, näitä maksuja ei sitten tarvitse maksaa. Usasta on ollut ihan kiva nyt shoppailla, kun dollarin kurssi on ollut niin matalalla.

Yhteistyössä