Oletko lomaillut Thaimaassa? Kehu/ Hauku lomapaikkasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "reissaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"reissaaja"

Vieras
Kun nyt kuulemma kaikki siellä Thaimaassa on käynyt, niin kertokaa hiukan lomastanne.. :)

missä olette käyneet?
Arvosana kohteelle? ( 1-5 pistettä)
Ja kenelle suosittelisit lomakohdettasi?

Kiitos jos joku vaivautuu, auttaisi kummasti loman valintaa, noita paikkoja kun näyttää löytyvän kymmeniä ja kaikki näyttävät kuvissa paratiisilta.

Phuketissa Kata Beachillä oltiin kaksi vuotta sitten. Aivan ihana, rauhallinen paikka, lapsiperheille sopiva. Ihmiset ystävällisiä (kuten Thaimaassa yleensäkin) ja luonto aivan mieletöntä. Lyhyet välimatkat joka paikkaan, tuk tukilla pääsee kätevästi :) Suosittelen lämpimästi.

mä oon käynyt aikaa ennen lasta thaimaan pattayalla 3 kertaa. ja tykkäsin tosi paljon! Oli biitsiä, shoppailua, aktiviteettejä ja ruokaa :) ei pattis oo niin paha mitä siitä sanotaan, tosi paljon näki myös turisteja lapsien kanssa siellä lomailemassa. Ja rokotuksista mulla oli Havrix hepatiittia vastaan sekä voimassa oleva jäykkäkouristus

[QUOTE="reissaaja";25604507]Miksi karon Beach saa noin huonon arvosanan?
Se ja Ao Nang ovat meillä harkinnassa myöskin.[/QUOTE]

Molemmat on pahimmanlaatuisia turistirysiä ja kylien omat rannat on keskinkertaisia. Paikkojen ilmapiiri ja kävijäkunta (joka osaltaan vaikuttaa ilmapiiriin) sekä ylipäänsä paratiisimaisuus ei ole muihin verrattuna hyviä. Ao Nangin lähistöllä toki on hienoja maisemia, esim. juuri Railey Beach.

Tao ja Phangan on hiljaisempia saaria Samuin ympärillä eli niihin pääsee retkeilemään tai viettämään pari yötä helposti.