Oletko löytänyt miehen

• Viestiketjun aloittaja Nelli
  • Ensimmäinen viesti
En löytänyt miestä, vaan pojan, silloin aikanaan. Oltiin 5 vuotta yhdessä, mutta meillä oli niin eri suunnitelmat tulevaisuuden varalle, että se siitä.
Sen pojan sisko seurusteli myös niihin aikoihin, erosi vähän ennen meitä.

Nyt olen naimisissa exäni siskon exän kanssa. :D

Ihan hyvä siis, että löysin sen pojan netistä silloin... :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
joo, löysin ja elämäni ihanimman miehen :heart:
ja ruman :X
no mielipiteitä on monia, ja tää saa ainakin mun sukat pyöriin, siihen ei oo exät pystyny.
Harvemminpa niitä exiä jälkeen päin kehutaankaan. Aina se ihanin on just sen hetkinen ihastus.
Katotaanpa, mikä on mielipide tästä nykyisestä sitten muutaman vuoden päästä, kun siitä on tullut ex...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
joo, löysin ja elämäni ihanimman miehen :heart:
ja ruman :X
no mielipiteitä on monia, ja tää saa ainakin mun sukat pyöriin, siihen ei oo exät pystyny.
Harvemminpa niitä exiä jälkeen päin kehutaankaan. Aina se ihanin on just sen hetkinen ihastus.
Katotaanpa, mikä on mielipide tästä nykyisestä sitten muutaman vuoden päästä, kun siitä on tullut ex...
voi jeesus, että on taas ystävällistä porukkaa! :eek: kai sitä saa olla KERRANKIN elämässä onnellinen??
ja entäs jos tuo nykyinen onkin sellainen joka oikeesti haluu olla mun kaa?

Kaverini tutustui mieheeni netin kautta. tapasivat kerran ja vuos meni niin mieheni lattoi kaverilleni viestiä että tietääkö ketään vapaata naista ja antoi sitten numeroni hälle ( ilman mun lupaa ) ja tässä nyt naimisissa ollaan =)
Mut enhän mä miestäni löytänyt, vaan kaverini =) Kiitos kuuluu hälle!

vieras
Ihan lähipiirissä on muutama onnistunut netin kautta solmittu parisuhde. Tuttavien ja puolituttujen joukossa enemmänkin.

Mutta sitten varoitus: jos miehen deitti-ilmoituksessa lukee "lapset ei este" tai jotain muuta tai jos ihan tarkoituksella hakee yh-seuraa, niin kannattaa ehkä minuutin normaalia enemmän käyttää aikaa mieheen tutustumiseen ja taustan selvittämiseen. Kaikkien lapsista kiinnostuneiden miesten motiivit eivät ole pelkkää viatonta lapsirakkautta.

Yhteistyössä