Tuo on totta. Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa. Muttä missään ei mikä'än näy. Homma kaatuu....Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Laiskuutta ruokkii myös se, että täällä on niin paljon hommia, että niiden tekeminen "ei näy missään". Tänäänkin olen tehnyt kotihommia yli 5t, mutta jos joku vieras tulisi, kyllä kodin siivo hävettäisi.
höpö höpö... mitä laiskempi äiti sen omatoimisemmat lapset B)Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ärsyttää kun kaikki maailan muut ihmiset on niin tehokkaita. Leipoo, siivoo, ompelee, jumppaa, valvoo, tekee sitä tätä tuota ja on aina pirteitä. |O |O
Mitä enemmän niillä on lapsia sitä täydellisempiä äitejä ne on. ON SE VAAN NIIIIIIIIN VÄÄÄÄÄÄÄRIN. Argh mikä ahdistus.
Aih kun suloinen pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mä istun koneella ja kuopus tuo mulle puhtaan vaipan ja vaattet, että mä laittaisin ne sille päälle. Että tänään olen näin laiska... :ashamed:
Jos joku lapseton ja elukaton tekisi saman, hän olisi mielestään tosi ahkera ja lösähtäisi oikein hyvällä omallatunnolla sohvalle loppuillaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa.
Hmm...suuntaanpa siis hyvillä mielein sohvalle.Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Jos joku lapseton ja elukaton tekisi saman, hän olisi mielestään tosi ahkera ja lösähtäisi oikein hyvällä omallatunnolla sohvalle loppuillaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa.
Sullon hyvä syy!Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Välissä kyllä... kotona ei saa mitään koskaan aikaseksi, mutta se voi osin johtua siitä että teen töitä joskus 16h päivässä, keskimäärin kuitenkin 11h päivässä..
Mutta sinähän olet Äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Hmm...suuntaanpa siis hyvillä mielein sohvalle.Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Jos joku lapseton ja elukaton tekisi saman, hän olisi mielestään tosi ahkera ja lösähtäisi oikein hyvällä omallatunnolla sohvalle loppuillaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa.
Mies tekee tuollaisia työpäiviä ja en kyllä oletakaan hänen niinä päivinä osallistuvan kotihommiin. Lasten kanssa saa toki viettää laatuaikaa iltapalapöydässä ja kylppärissä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Välissä kyllä... kotona ei saa mitään koskaan aikaseksi, mutta se voi osin johtua siitä että teen töitä joskus 16h päivässä, keskimäärin kuitenkin 11h päivässä..