Oletko laihtunut...?

• Viestiketjun aloittaja KaikkiOK
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mulla haluttas pudottaa muutama tarpeeton kilo,mutta mieluiten niin että saan syödä herkkuja ja juoda kaljaa ja liikunnaksi riittää kaheksan minuutin joka aamuinen vatsalihatreeni ja normi ulkoilu päivän aikaan,onnistuskohan? :D
Kyllä onnistuu, mutta jostain sun on luovuttava... Herkkujakin voi syödä.

piparminttu
Liikunta ja ruokavalio sekä elämäntaparemontti.Nuo ihmetabut humpukkii.Kyllä liikunta ja järkevä syöminen laihduttaa.En uskonut itse .Mutta nyt sen voi kokeneena sanoa,helppoa oli.

vieras
olen. stressin takia veti vatsalaukku ja ruokatorvi niin huonoon kuntoon ettei tahtonut vastaanottaa ruokaa, kivasti tippuili kiloja ennen kuin sain lääkäriltä apuja... harmillista vaan että kilot tuli takaisin.
en usko ihmetabuihin tms. liikunta ja ruokavalion on se millä itse olen pysyvämmin pudottanut painoa( ja niiden puutteella lisännyt...)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mulla haluttas pudottaa muutama tarpeeton kilo,mutta mieluiten niin että saan syödä herkkuja ja juoda kaljaa ja liikunnaksi riittää kaheksan minuutin joka aamuinen vatsalihatreeni ja normi ulkoilu päivän aikaan,onnistuskohan? :D
Kyllä onnistuu, mutta jostain sun on luovuttava... Herkkujakin voi syödä.
oikeesti ongelma on se ku oon niin kärsimätön,jos tänään jumppaan ja syön fiksusti mut en huomenna oo viis kiloo laihempi ni annan periksi :ashamed: ei mulla kyllä onneks varsinaista tarvetta oo,pömppistä pitäs vaan saada poies..

vierailija
Joo, tulin raskaaksi ja oksensin 7 kg pois. Ja se myös on pysynyt pois, nyt olen vuoden imettänyt ja se on vienyt multa kokonaisen kilon:D Painan nyt siis 8kg vähemmän kuin ennen raskautta. Vielä haluaisin n.7kg pois, pitäsköhän harkita uutta raskautta?;)

Avioero -6kg :whistle: Joo, huono vitsi :D

Mulla parhaiten tehoaa tuo hiilarit minimiin/karppaus. Esikoisen jälkeen laihdutin painonvartioiden pisteillä -18kg..mutta sen jälkeen en ole lihonutkaan kuin muutaman hassun kilon ja hiilarit minimiin autaa jos vaakaluku alkaa nousta...tosin yritän syödäkkin niin ettei paino ala liikaa nousemaan.

Yhteistyössä