Oletko lähdössä ulkomaille kesän tai syksyn aikana ja minne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalle

Vieras
Kertookaahan: Mihin lähdet ulkomaille, ketä lähtee mukaan ja miksi valitsit kysyisen kohteen?

Me lähdetään elo/syyskuun vaihteessa canarialle. Bafia Feliz kohteena siellä. 2 aikuista ja 2 lasta. Tuli matkakuume ja lapset pääsee eurolla joten se ratkaisi kohteen.

Entäs te?

lokakuussa kahdeksi viikoksi kanarialle, kohde on puerto rico ja minä ja poika lähdetään! 5.4 tultiin sieltä edellisen kerran, tuttuja siellä asustaa ja siksi siis valittu kohteeksi. ja on se niin ihana paikkakin! B)

Alkuperäinen kirjoittaja lomalle:
Kertookaahan: Mihin lähdet ulkomaille, ketä lähtee mukaan ja miksi valitsit kysyisen kohteen?

Entäs te?
Ukrainaan huomenna:) Viisi päivää Odessassa. Uusi kohde mulle, kiinnostava maa muutenkin. Yksin menen kuten miltei aina, paras tapa matkustaa. Lennot ja hostelli netistä.

Kesälomalla kokeilen luultavasti ensimmäistä kertaa äkkilähtöä! Ajatuksena ehkä Tunisia, kuitenkin joku sellainen missä näkee myös paikallista elämää ja pääsee pois hotellialueelta vaikka äkkilähdöllä meneekin. Yksin.

Syyskuussa miehen kanssa ystävien häihin Berliiniin.

Lähdemme Portugaliin ja Espanjaan pariksi viikoksi yhteensä, minä, mies ja lapset. Portugaliin tulee myös isäni ja naisystävänsä.

Tukholmaan päiväksi, minä, mies ja lapset.

Noi on suunnitteilla. Jos jotain rahaa jää niin vielä elokuussa pitkäksi viikonlopuksi juhlimaan miehen kolmekymppisiä johonkin euroopan kaupunkiin, sinne mies, minä ja lapset.

Miksi te jotka matkustatte aina/usein samaan paikkaan, ette välillä kokeile jotain uutta??
Uteliaisuudesta kysyn, kun en koskaan oo oikein tajunnut tätä:). Vastaus varmaan on että kun joku paikka on hyväksi havaittu, mutta silti, eikö kiinnostus uusiin paikkoihin nouse sitä vahvemmaksi?

Heinäkuussa lähdetään Suomeen. B) Suunnitelmissa; Turku, Helsinki, Kotka, Savonlinna, Kesälahti, Kitee, Kuopio ja pari pienempää paikkaa siinä välissä.

2 aikuista ja 2 lasta. (Meidän koko perhe siis)

Kyseiset kohteet on valittu siksi että muu perhe saa nähdä Suomea ja kaupungit on valikoitu sukulaisten perusteella.

Me lähdetään reiluksi viikoksi heinäkuussa Prahaan. Mä lähden sinne toteuttamaan mun nuoruuden unelmaa joka on juoda yksi tsekki olut terassilla :D Tuo unelma piti toteuttaa ennen lapsen syntymää, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan ;)