Oletko koskaan voittanut jotain/paras voittosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lottovoittoa odotellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole voittanut muuta kuin marimekon kassin jostain reseptikilpailusta, ja yhden kerran pirkka-appelsiinimehun k-marketin raaputusarvalla, se jäi kyllä hakemattakin.
Jonkun verran olen tähän ikään jo osallistunutkin, ja netissähän noita joskus on tullut yritettyä voittaa pienempiäkin muropurkin peltirasioita, mutta koskaan ei onnista.

Lapsena voitin k-kaupan arvonnassa jonkun Elovena tuotepaketin. Lotossa on enimmillään ollut 5 oikein, josta tuli huikeat 41euroa. Mutta ei se kata sitä summaa jonka olen Veikkaukselle laittanut...

En ole tainnut voittaa muuten kuin osallistumalla omilla kyvyilläni eri kilpailuihin. Rahallisesti suurin voitto oli päälle 100 euroa. Arpaonni ei suosi minua joten en edes viitsi osallistua sellaisiin kuin harvoin :)

Paras voitto taitaa olla matka Malediiveille muutama vuosi takaperin. Tykkään osallistua tosi paljon kilpailuihin, ja melkein joka kuukausi tulee voitettua jotain.

Nykyään parhaat kilpailut löytää helpoiten Facebookista tykkäämällä esimerkiksi Riemuvoitto sivusta.

En ole tainnut voittaa muuten kuin osallistumalla omilla kyvyilläni eri kilpailuihin. Rahallisesti suurin voitto oli päälle 100 euroa. Arpaonni ei suosi minua joten en edes viitsi osallistua sellaisiin kuin harvoin :)

Mulla on sama. Omilla kyvyilläni olen voittanut elämän aikana kuudesti jotain (lähinnä lapsena), mutta arvonnassa en ole voittanut ikinä mitään (jos ei lasketa jotain euron tai 50 sentin voittoja Kenossa :D) Tämä siitäkin huolimatta että oon joskus ostanut ihan kamalasti arpoja, ja myös mummo (jolla on yleensä paljon arpaonnea) on kans ostanut joskus lapsuudessa niitä mulle. Nykyään en enää edes arpoja osta.

Raveissa 1500 mk joskus, useammalla lapulla samana päivänä. Tuli vähäksi aikaa semmoinen hauska olo, että pystyn ennalta bongaamaan voittajahevoset, kun menen katsomaan niitä esittelyssä. No se ei enää ole toistunut. Harvoin edes käydään.

Mun ainoa voittoni oli joku iso kynttilä. Olin ilonen siitäkin ja olihan se hieman erikoinenkin, tosin unohin sen baariin... Eli se siitä voittamisesta :D. Tuosta on paljon aikaa. Tuon jälkeen en ole voittanu mistään mitään ja nykysin en jaksa etes juurikaan osallistua mihinkään, kun en voita kuiteskaan :).

Yhteistyössä