Oletko koskaan väärentänyt kenenkään nimikirjoitusta?

Minä olen joskus väärentänyt äidin nimen koulun kokeeseen.

Nyt vanhempana olen väärentänyt miehen nimet valtakirjaan jos olen hakenut hälle tullutta lähetystä matkahuollosta ( onko tämä varsinainen väärennös kun siihen lupa)

Muita ei ole tai en ainakaan muista tai tunnusta :)
 
"diu"
No nyt tulee mieleen että joskus yritin niitä vanhempien nimmareita väärentää poissaololappuihin. Ja miehen nimen kerran johonkin hakemukseen, hänen suostumuksellaan tosin kun ei päässyt itse allekirjoittamaan ja oli pakko saada hakemus vietyä.
Ai juu ja erääseen adressiin jokin aika sitten veljeni nimmarin hänen pyynnöstään kun ei itse viitsinyt ajella 50 km allekirjoitusta varten :D
 
Yläasteella tuli kirjoitettua molempien vanhempiennimiä erinäisiin poissaolo ja lupa-lappuihin... Itse asiassa jopa niin hyvin, ettei vanhemmatkaan tienneet missä oli omakirjoitus ja missä mun tekemä :D (tämä tuli testattuia joskus kun näkivät jonkun kokeen tms mihin olin rustannut toisen nimen...)

Aikuisena olen kirjoittanut miehen puolesta ties mitä lappuja postiin ja lasten kouluun kun se pentele aina unohtaa laittaa nimensä joka lappuun :kieh:
 
Elina_
No ala-astelaisena tuli väärennettyä tosi paljon julkkisten nimmareita. Sitten myin niitä joillekkin, en toki paljoo pyytäny mutta ihan kivasti tuli tienattua. Kaiken huipuksi juttu ei koskaan ees selvinnyt :) 90-luvulla mulla oli mukamas esim. Pandoran, Back Street Boysien sun muitten nimmareita.
 
  • Tykkää
Reactions: Meteli Seis
"Vieras"
Olen väärentänyt mutta joka kerta luvan kanssa. Työnantaja olisi antanut laittaa oman nimensä yhteen paperiin välttyäkseen turhalta vaivalta mutta siihen en uskaltanut mennä. Kiva pomo, vieläkin on sama:)
 
helunakeijo
Joo, just vanhempien nimikirjotuksia poissaolovihkoihin ja kokeisiin.Kauheen näkösiähän ne varmaan oli, kun tärisevällä kädellä koitettu jäljentää.. Läpi meni silti aina.
En sanois väärentämiseks, mutta miehen nimen olen joitain kertoja rustannut luvan kanssa joihinkin papereihin.
 
Korppikotka haukkana
Kuten monella muullakin, yläasteella nimmareita jälkkälappuihin ja huonoihin kokeisiin sekä miehen allekirjoituksen joihinkin lappuihin, kun ei ole itse jaksanut/ muistanut kirjottaa jotain.
Olen myös antanut muutaman kerran luvan väärentää oman nimmarini.
 
"Huijari"
Mäpä väärensin todistuksen arvosanoja. Ja läpi meni kun ei tohon aikaan niitä missän koneella ollu. 6-7 oli helppo muuttaa kasiksi. Piti sit vaan tosiaan taiteilla että sai keskiarvon rimmaamaan sopivasti väärennettävään muotoon. Seiskan sai kyllä ysiksikin mutta sitten piti olla sopiva aine ettei ope vaan muistais tms.
 

Yhteistyössä