Mikä sinä olet haukkumaan lutkaksi?Alkuperäinen kirjoittaja dechs:aika monta lutkaa ilmoittautui heti. hienoa, hienoa. mutta muistakaa: miehet on sikoja!
en ymmärrä kysymystä. onko olemassa vastausta, jonka kelpuutat?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mikä sinä olet haukkumaan lutkaksi?Alkuperäinen kirjoittaja dechs:aika monta lutkaa ilmoittautui heti. hienoa, hienoa. mutta muistakaa: miehet on sikoja!
Sitä vaan että ei passaa alkaa haukkumaan lutkaksi.Alkuperäinen kirjoittaja dechs:en ymmärrä kysymystä. onko olemassa vastausta, jonka kelpuutat?
Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Sitä vaan että ei passaa alkaa haukkumaan lutkaksi.Alkuperäinen kirjoittaja dechs:en ymmärrä kysymystä. onko olemassa vastausta, jonka kelpuutat?
Vieraissa ravaava? Olen tehnyt sen yhden kerran. Tosi fiksua alkaa haukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja dechs:Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?
noh, kunhan muistat että jos joskus kuulet miehestä joka on käynyt "kerran" vieraissa niin et sano pahaa sanaa siitä. muutenhan olisit kaksinaismoralisti, ja sehän olisi ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vieraissa ravaava? Olen tehnyt sen yhden kerran. Tosi fiksua alkaa haukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja dechs:Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?
1. enAlkuperäinen kirjoittaja ??:1)Hankkiutunut mieheltäsi salaa raskaaksi
2)Pettänyt miestäsi
3)Joutunut pidätetyksi
4)Juonut itsesi sammuksiin
5)ollut mukana tappelussa
Jos on itse käynytkin vieraissa, niin ei sitä tarvitse hyväksyä. Katsos kun ihminen voi pitää silloin itseään inhottavana, katua ja olla sitä mieltä, että on tehnyt väärin. Näin ollen voi siis syyttää sekä itseään että muita. Itseinho on todennäköisesti huomattavasti voimakkaampaa kuin inho muita kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja dechs:noh, kunhan muistat että jos joskus kuulet miehestä joka on käynyt "kerran" vieraissa niin et sano pahaa sanaa siitä. muutenhan olisit kaksinaismoralisti, ja sehän olisi ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vieraissa ravaava? Olen tehnyt sen yhden kerran. Tosi fiksua alkaa haukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja dechs:Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?
jopa kaivelee :/Alkuperäinen kirjoittaja dechs:aika monta lutkaa ilmoittautui heti. hienoa, hienoa. mutta muistakaa: miehet on sikoja!
..niin? kyllä minä voin haukkua ihmisitä valehtelijaksi vaikka olen itsekin valehdellut, tiedostan oikein hyvin että kaikilla on kaksinaismoralistisia piirteitä. samastapa syystä lutkan ei pitäisi suuttua siitä että kutsutaan lutkaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on itse käynytkin vieraissa, niin ei sitä tarvitse hyväksyä. Katsos kun ihminen voi pitää silloin itseään inhottavana, katua ja olla sitä mieltä, että on tehnyt väärin. Näin ollen voi siis syyttää sekä itseään että muita. Itseinho on todennäköisesti huomattavasti voimakkaampaa kuin inho muita kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja dechs:noh, kunhan muistat että jos joskus kuulet miehestä joka on käynyt "kerran" vieraissa niin et sano pahaa sanaa siitä. muutenhan olisit kaksinaismoralisti, ja sehän olisi ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vieraissa ravaava? Olen tehnyt sen yhden kerran. Tosi fiksua alkaa haukkumaan...Alkuperäinen kirjoittaja dechs:Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?
Samalla tavalla sinä olet kaksinaismoralisti, jos olet joskus valehdellut, edes kerran, mutta et valehtelua hyväksy.
Lutkaksi en haukkuisi ketään. Se on sana, jota ei tarvitsisi ollenkaan käyttää: asiaton.