Oletko koskaan tehnyt jotain näistä?:

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Oletko koskaan tehnyt jotain näistä?:
1)Hankkiutunut mieheltäsi salaa raskaaksi

En

2)Pettänyt miestäsi

En

3)Joutunut pidätetyksi

En

4)Juonut itsesi sammuksiin

En,mä olen mennyt aina nukkumaan kun on tullut uni

5)ollut mukana tappelussa

En

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
en ymmärrä kysymystä. onko olemassa vastausta, jonka kelpuutat?
Sitä vaan että ei passaa alkaa haukkumaan lutkaksi.
Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?

Oletko sitä mieltä, että vieraissa ravaava nainen on kukaties siveellinen? Näkisin että nimitys "lutka" on silloin ihan kohdallaan. Vai käytätkö ehkäpä vieraissa kulkevasta miehestä nimeä "herrasmies"?
Vieraissa ravaava? Olen tehnyt sen yhden kerran. Tosi fiksua alkaa haukkumaan...

Vieraissa ravaava? Olen tehnyt sen yhden kerran. Tosi fiksua alkaa haukkumaan...
noh, kunhan muistat että jos joskus kuulet miehestä joka on käynyt "kerran" vieraissa niin et sano pahaa sanaa siitä. muutenhan olisit kaksinaismoralisti, ja sehän olisi ikävää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
1)Hankkiutunut mieheltäsi salaa raskaaksi
2)Pettänyt miestäsi
3)Joutunut pidätetyksi
4)Juonut itsesi sammuksiin
5)ollut mukana tappelussa
1. en
2. joo ( teknisesti en ole, sillä emme olleet vielä naimisissa )
3. tavallaan, olen ollut putkassa päihtymyksen takia :D
4. vaikka kuinka monta kertaa
5. en kai, en ainakaan ole lyönyt ketään ;)

vieras
noh, kunhan muistat että jos joskus kuulet miehestä joka on käynyt "kerran" vieraissa niin et sano pahaa sanaa siitä. muutenhan olisit kaksinaismoralisti, ja sehän olisi ikävää.
Jos on itse käynytkin vieraissa, niin ei sitä tarvitse hyväksyä. Katsos kun ihminen voi pitää silloin itseään inhottavana, katua ja olla sitä mieltä, että on tehnyt väärin. Näin ollen voi siis syyttää sekä itseään että muita. Itseinho on todennäköisesti huomattavasti voimakkaampaa kuin inho muita kohtaan.

Samalla tavalla sinä olet kaksinaismoralisti, jos olet joskus valehdellut, edes kerran, mutta et valehtelua hyväksy.

Lutkaksi en haukkuisi ketään. Se on sana, jota ei tarvitsisi ollenkaan käyttää: asiaton.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on itse käynytkin vieraissa, niin ei sitä tarvitse hyväksyä. Katsos kun ihminen voi pitää silloin itseään inhottavana, katua ja olla sitä mieltä, että on tehnyt väärin. Näin ollen voi siis syyttää sekä itseään että muita. Itseinho on todennäköisesti huomattavasti voimakkaampaa kuin inho muita kohtaan.

Samalla tavalla sinä olet kaksinaismoralisti, jos olet joskus valehdellut, edes kerran, mutta et valehtelua hyväksy.

Lutkaksi en haukkuisi ketään. Se on sana, jota ei tarvitsisi ollenkaan käyttää: asiaton.
..niin? kyllä minä voin haukkua ihmisitä valehtelijaksi vaikka olen itsekin valehdellut, tiedostan oikein hyvin että kaikilla on kaksinaismoralistisia piirteitä. samastapa syystä lutkan ei pitäisi suuttua siitä että kutsutaan lutkaksi.

Yhteistyössä