oletko koskaan saaanut anopiltasi kukkia?

• Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti
höh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen saanut ja kaikkea mahdollista muutakin. Eikä meillä ole siis vielä edes lapsia. Joulunakin saan hirveän kasan lahjoja :) Eikä oo edes mitään vittuilulahjoja, vaan koruja, hajuvesiä, vaatteita, kirjoja yms, se vaan haluaa jostain syystä lahjoa mua..
Sillä ei varmaan ole tyttölapsia itsellä?!

välit on nyt poikki
en o saanut mitään vaan sellasia lappusia kirjoittelee mulle että älä pölli enää tätä jne.
elää omassa pienessä ielikuvitusmaailmassaan ja väittelee että hänen oma maalaamiaan tauluja on varastettu.sou?ois edes pöllimisen arvoisia mutta minkäs teet.kaikki ristinsä kantakoon
voi kun hänen poikansa älyäisivät saada hänet hoitoon mutteihan lähimmäiset yleensä sairautta näe.

Tänä vuonna sain synttärilahjaksi ison Peikonlehden anopilta. Ja samalla pari pientä kukkaa. Toinen oli ruukkugerbera ja toisen nimeä en tiedä. Ne ovat ulkona kasvamassa. Tuo Peikonlehti on upea. Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä reilut 10 vuotta ja nuo oli ekat kukat. Enkä niitä anopilta ole odottanutkaan. En muutenkaan mitään lahjoja, mutta silti niitä välillä ostelee. Miltei joka synttäripäivä ja Joulu ostaa myös miulle jotain. Oma äitini ei taasen muista miestäni ikinä.

Vieras
Olen saanut useinkin. Viimeksi toi ison kimpun tulppaaneja maljakkoineen :). Olin edellisellä näkemisellä maininnut, että meidän pitäis ostaa isompi maljakko, kun meillä kaikki on liian pieniä ja oli just käynyt kylästelijöitä, jotka toivat ison kukkakimpun.

Mulla on ihan kiva anoppi :)

vieras
olen saanut maailman rumimman näköisen kukan,anopin kielen missä ne päät oli katkennu.. yritin sitä tappaa että laittoin pesuainetta sille ja jätin kastelematta ja kastelin liikaa ja se perskules ei kuollu. no heitin sen sitte lopulta roskiin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen saanut ja kaikkea mahdollista muutakin. Eikä meillä ole siis vielä edes lapsia. Joulunakin saan hirveän kasan lahjoja :) Eikä oo edes mitään vittuilulahjoja, vaan koruja, hajuvesiä, vaatteita, kirjoja yms, se vaan haluaa jostain syystä lahjoa mua..
Sillä ei varmaan ole tyttölapsia itsellä?!
Ei olekaan. Ja kertoo aina, kuinka olen sille kuin oma tytär, jota se ei koskaan saanut :D Mutta mikäs tässä on ollessa, en pistä pahakseni yhtään. Muutenkin tosi mukava anoppi.

Yhteistyössä