oletko koskaan saaanut anopiltasi kukkia?

• Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
minä en. kaksi lasta on. synttäreitä on ollut lapsilla ja minulla yhteensä kymmeniä sinä aikana kun on tunnettu anoppi. kahdet ristiäiset.
rakastan kukkia kuten kuka tahansa nainen.

mistähän johtuu?

hmmm
esikoiselle taisi tuoda posliinikengän ja kuopukselle bodyn syntymän kunniaksi.

itse vein aikoinanin miehen kanssa äitienpäiväkukat, mutta kyllä on muistaminen jäänyt täältäkin päin. liian yksipuolista. kyllä se arvostus osoitetaan kukilla.

En enkä usko koskaan saavanikaan, enkä siltä ihmiseltä odotakaan. Synttärilahjan sain kun täytin 30v muutoin mua ei ole muistettu muutoin kun jouluna suklaarasialla. Lapsia kyllä muistaa ja se on musta pääasia =)

Olen saanut synttärinä.Toi maljakon myös kun tiesi ettei mulla ole :D (nyttemmin kyllä,silloin ei kun juuri muutin omaan asuntoon )

Ja on tuonut myös synnärille kukkia...niin ja amppeleita ostaa kesäisin.Ihana kukkaihminen on :heart:

Vieras
Olen saanut. Mm. Ensimmäistä kertaa, kun tuli minun kotiini ja vielä suhtautui minuun hyvin negatiivisesti. Nykyisin on huomioinut muillakin tavoin ja suhden on myönteinen. Vaati vain pitkän tutustumisajan alkuennakkoluuloistaan johtuen :). Sitkeys palkittiin ;).

vieras
Olen saanut ja kaikkea mahdollista muutakin. Eikä meillä ole siis vielä edes lapsia. Joulunakin saan hirveän kasan lahjoja :) Eikä oo edes mitään vittuilulahjoja, vaan koruja, hajuvesiä, vaatteita, kirjoja yms, se vaan haluaa jostain syystä lahjoa mua..

Yhteistyössä